Galvenie projektēšanas principi ievērojot:
Lietotāja intereses
- Ērta iekāpšana autobusos — plaša uzgaidāmā telpa un sēdvietas iekštelpās tieši pretim iekāpšnas peronam.
- Maza apjoma tirdzniecības platības tikai 1. stāva līmenī, lieki nepārvietojot lietotāju uz citiem stāviem.
- Saglabāta ieejas un kasu zona esošajā tai raksturīgajā arhitektūras valodā.
- Jauna centrāla ātrijtelpa, esošo uzgaidāmo telpu vietā, satikšanās vieta atbraucējiem un aizbraucējiem apvienota ar ēdināšanas funkciju, kur var vērot apkārt braucošos autobusus.
- Viesnīca kura izvietota ēkas 2. stāvā un kuras funkcija ļauj izbūvēt dubulto fasādi 2. stāva līmenī
- Biroji un administrācija 3., 4. stāvā
- Panorāmas restorāns ar skatu uz Daugavu un dzelzsceļa tiltu 5. stāvā
Pasūtītāja un pilsētas intereses
- Uzstādījums bija radīt maksimāli racionālu būvi, neveicot lieku konstrukciju demontāžu un neizbūvējot pazemes stāvus.
- Radīt ēkas ārējos apjomus tādus, kuri saglabā vides mērogu un ievēro apbūves noteikumus attiecīgajā apbūves zonā.
Satiksmes organizācija un transportlīdzekļu izvietojums
- Lai radītu ērtu pasažieru izkāpšanu, tika pieņemts lēmums organizēt vienvirzienu satiksmi pulksteņrādītāja virzienā. Ņemot vērā satiksmes zemo intensitāti un vienvirzienu satiksmi, tam nevajadzētu radīt lietotājos apjukumu.
- Virs iekāpšanas peroniem izvietotas vieglo a/m autostāvietas.
- Teritorijas DR daļā paredzēts izvietot īslaicīgu autobusu stāvvietu, kā arī, ja izdotos izbūvēt 2. stāva autobusu laukumu maksimāli tuvu dzelzceļa sliedēm (atpērkot z.g. no Latvijas dzelzsceļa), tad autobusi stāvvietu varētu izvietot arī 2. stāvā.
- Pandusu slīpumi nepārsniedz 8%
- Autobusu pagrieziena rādiusu aprēķinam par pamatu ņemti 13,5 m garie Neoplan autobusi
Tehniskie rādītāji:
- Stāvu kopējā platība 8020 m²
- Apbūves laukums 7320 m²