Līdz 5.septembrim turpinās sabiedriskā apspriešana, kurā var izteikt viedokļus par iecerēto Latvijas Pasta centrālās ēkas zemesgabala apbūvi Stacijas laukumā Rīgā. Projekta autori — DEPO projekts.
Saskaņā ar izstrādāto risinājumu jaunajā darījumu centrā
plānots izveidot galvenokārt birojus, taču tur paredzēts arī
tirdzniecības centrs un viesnīcas telpas. Kompleksā iecerēts ierīkot
dažādus veikalus un kafejnīcas, kā arī izveidot publiski pieejamus
iekšpagalmus. Projektā paredzēts izveidot gājēju ielu, kas savienotu
jauno centru ar dzelzceļa peronu, lai centra apmeklētājiem būtu iespēja
ērti nokļūt uz dzelzceļa perona.
Fasāde iecerēta no rūsināta
metāla, krāsaina stikla, ķieģeļiem un baltām betona detaļām. Konkursā
šis projekts tika novērtēts kā būvnormatīviem atbilstošs, kas labi
iederas pilsētvidē.
Ēkas augstums — seši, septiņi stāvi.
Ēkas kopējā platība — 43 000 m²
no tiem:
10 000 m² — tirdzniecības telpas
33 300 m² — biroji un citas telpas
190 pazemes autostāvvietas (platība — 8000 m²)
Kā jau ziņots, Latvijas Pasts zemi zem centrālās pasta ēkas Stacijas laukumā uz 49 gadiem izīrējis uzņēmumam Attīstības aģentūra.
Saskaņā ar vienošanos starp Latvijas Pastu un projekta attīstītāju ir
sākta vecās 1965.gadā celtās pasta ēkas demontāža. Tā turpināsies līdz
šā gada novembrim, kad plānots zemesgabalu pilnībā atbrīvot jaunas ēkas
celtniecībai. Attīstības aģentūra Pasta ēkas vietā iecerējusi būvēt daudzfunkcionālu kompleksu, kura būvniecībā plāno ieguldīt 30—40 miljonus latu.
Arhitektūras
konkursā Latvijas Pasta centrālās ēkas zemesgabala apbūvei pirmā vieta
netika piešķirta. Otrās vietas piešķirtas arhitektu biroju Sestais stils un DEPO projekts izstrādātajiem priekšlikumiem.
Informatīvie
materiāli par apbūves ieceri apskatāmi Rīgas Latgales priekšpilsētas
izpilddirekcijas telpās Daugavpils ielā 31. Rakstiskas atsauksmes un
priekšlikumi iesniedzami līdz 5.septembrim izpilddirekcijā vai Rīgas
domes Pilsētas attīstības departamenta Klientu apkalpošanas centrā.
Tūdaliņ, tāgadiņ, PAST-alnieki danco! Ku ta nu valsi censties dejot, ja polka nokavēta. Sakta transformēta un stacija aizslēgta. Rauj tik augša un miers. Ko te lieki tautu kacināt!
1&2&3&4, come on, come on, wacha waiting fo?!
fonts vien jau taa veerts!!! asaras saraishas aciis! taads tautiskais romantisms, ka bail!
vieniigi kam tagad stacijas pulkstenis vsp ir vajadziigs?! droshi vien tikai tuseriem, kas 5-dienas vakaros sabrauc sarkan-lillaa gaismaas paseedeet!
kur varen neglīts veidojums. es biju iedomājusies, ka viņi ir stilīgs kantoris. bet nekā.
teju sarkanīgums uzprasās pēc salīdzinājuma ar bieti
Tā spicīte ir kronis visam! un tās butkas uz perona!!! vaaaaaaaaks!
Starp citu, vārdu dzelzceļš ir jāraksta bez s. Dzelzsceļa fasāde .
Arī pati fasāde ne visai baudāma.
Bet, luudzu, luudzu, nee! centrs prasaas pec uzlabosanas nevis sakroplosanas vel vairaak!
Pretīgs projekts stratēģiskā vietā. Rīgas Panorāmas kropļošana un neliela zemes gabala betonēšana. Labums kopumā rīdziniekiem niecīgs vai pat nekāds.
Pretīgs projekts stratēģiskā vietā. Rīgas Panorāmas kropļošana un neliela zemes gabala betonēšana. Labums kopumā rīdziniekiem niecīgs vai pat nekāds.
Tūdaliņ, tāgadiņ, PAST-alnieki danco! Ku ta nu valsi censties dejot, ja polka nokavēta. Sakta transformēta un stacija aizslēgta. Rauj tik augša un miers. Ko te lieki tautu kacināt!
1&2&3&4, come on, come on, wacha waiting fo?!
fonts vien jau taa veerts!!! asaras saraishas aciis! taads tautiskais romantisms, ka bail!
vieniigi kam tagad stacijas pulkstenis vsp ir vajadziigs?! droshi vien tikai tuseriem, kas 5-dienas vakaros sabrauc sarkan-lillaa gaismaas paseedeet!
Bet, luudzu, luudzu, nee! centrs prasaas pec uzlabosanas nevis sakroplosanas vel vairaak!
kur varen neglīts veidojums. es biju iedomājusies, ka viņi ir stilīgs kantoris. bet nekā.
teju sarkanīgums uzprasās pēc salīdzinājuma ar bieti
Tā spicīte ir kronis visam! un tās butkas uz perona!!! vaaaaaaaaks!
Starp citu, vārdu dzelzceļš ir jāraksta bez s. Dzelzsceļa fasāde .
Arī pati fasāde ne visai baudāma.