Šonedēļ SIA Rīgas satiksme ziņoja, ka pirmie zemās grīdas tramvaji Rīgā būšot pēc nepilna gada — 2010.gada martā. Uzņēmums noraida jebkādas bažas par finansējumu, jo aizdevuma līgums projekta 1. kārtas īstenošanai noslēgts jau pagājušā gadā pavasarī.
Patlaban Rīgā tiek sagatavota infrastruktūra jaunajiem tramvajiem — pārbūvēti kontakttīkli, apakšstacijas, krustojumi, nomainīti pievadkabeļi un sliedes. Lai nodrošinātu zemās grīdas tramvaju kustību, jau pabeigta sliežu ceļa izbūve Brīvības ielā zem Gaisa tilta, izstrādāta projekta dokumentācija par 6. tramvaja līnijas kontakttīkla rekonstrukciju, lai nodrošinātu iespēju kursēt gan vecajiem tramvajiem ar kontaktstieni, gan jaunajiem ar pantogrāfu. Aprīlī un maijā modernizēs Tallinas un Barona, kā arī Pērnavas un Barona ielu krustojumus. Plānots arī modernizēt tramvaju depo.
Pagaidām plānots atteikties no sliežu ceļu pārbūves K.Barona ielā, priekšroku dodot tramvaju sliežu pagarināšanai līdz Berģiem. Pirmie jaunie tramvaji pārvadās pasažierus 6.tramvaja maršrutā Radio iela — Jugla. Tie aizstās savu laiku nokalpojušos un jau vienreiz renovētos tramvajus.
Jaunais tramvajs vienlaikus varēs pārvadāt 300 cilvēku. Tādējādi 20 jauno tramvaju ietilpība ir lielāka nekā 40 esošajiem tramvaja vagoniem. Tramvajs būs 31,6 metrus garš un 2,5 metrus plats. Durvju ailes platums būs 1,3 metri.
Jau iepriekš ziņots, ka pirmos 20 zemās grīdas tramvajus Rīgai par 52 miljoniem eiro (36,4 miljoniem latu) jeb 1,8 miljoni latu par tramvaju piegādās uzņēmums Škoda Transportation s.r.o. Visi 20 tramvaji tikšot piegādāti līdz 2010.gada beigām.Pārējā projekta īstenošanai paredzēti 90.2 milj. eiro. Rīgas satiksme noraida jebkādas bažas par finansējumu, jo jau 2008. gada maijā noslēgts aizdevuma līgums projekta 1. kārtas īstenošanai 142.3 miljonu eiro apmērā, piemērojot procentu likmi 1.95% + 12M EURIBOR. Tādējādi nesot pamata uzskatīt, ka zemās grīdas tramvaja projekta realizācija var kļūt apgrūtināta vai neiespējama sakarā ar nespēju šim mērķim piesaistīt finanšu līdzekļus.
Gan jau šis joks atkal no sērijs – panduss invalīdiem pieejams pēc 3 pakāpieniem 😛
zemās cenas trambuls!:]
atkal shkoda! neeksistee citi razjotaajIi?
shkoda ir populaaraakais un arii leetaakais – citi ir vai nu lielaaki meesli vai paaraak daargi.
http://www.rvr.lv/lv/3_2.html
Vieteejo produktu laikam nav feini atbalstiit
Kādu vietējo produkciju? Tu maz esi redzējis cik tizla tā vietējā produkcija ir? Nekāda dizaina, nekāda komforta. Kaut vai tos pašus vilcienus būtu taisījuši skaistākus gan pēc ārējā, gan opēc iekšējā dizaina. Vecais stils kā bija, tā palicis un ne smakas no innovācijām. Paskaties kādi vilzieni kursē Holandē, Zviedrijā, Austrijā utt.
atkal shkoda! neeksistee citi razjotaajIi?
shkoda ir populaaraakais un arii leetaakais – citi ir vai nu lielaaki meesli vai paaraak daargi.
http://www.rvr.lv/lv/3_2.html
Vieteejo produktu laikam nav feini atbalstiit
Kādu vietējo produkciju? Tu maz esi redzējis cik tizla tā vietējā produkcija ir? Nekāda dizaina, nekāda komforta. Kaut vai tos pašus vilcienus būtu taisījuši skaistākus gan pēc ārējā, gan opēc iekšējā dizaina. Vecais stils kā bija, tā palicis un ne smakas no innovācijām. Paskaties kādi vilzieni kursē Holandē, Zviedrijā, Austrijā utt.
Gan jau šis joks atkal no sērijs – panduss invalīdiem pieejams pēc 3 pakāpieniem 😛
zemās cenas trambuls!:]
atkal shkoda! neeksistee citi razjotaajIi?