Diskutēs par pilsētplānošanu Latvijā un Francijā

Šodien, 21.martā plkst.10.00, festivāla Francijas pavasaris 2007 ietvaros Rātsnama sēžu zālē notiks konference Rīga―Bordo: pilsētu projekti, kurā runās par pilsētplānošanu.

Apspriede būs veltīta jautājumiem par pilsētas arhitektūru, sabiedrisko transportu, jaunajiem projektiem, Eiropas Savienības finansējuma piesaisti un citiem svarīgiem attīstības aspektiem.

Mērķis ir apmainīties viedokļiem starp atbildīgajiem politiskajiem un administratīvajiem darbiniekiem, kā arī abu pilsētu projektu realizētājiem, informēt par jaunākajiem pilsētu iekārtošanas un nākotnes plāniem, kas varētu būt turpmākās ekonomiskās sadarbības vektori. Uzrunu teiks Rīgas domes priekšsēdētājs Jānis Birks. Ziņojumu par pilsētplānošanu, būvniecību un aktualitātēm Rīgas pilsētas attīstība nākotnē sniegs vicemērs Almers Ludviks.

Diskusijā Pilsētas mobilitāte, kuru vadīs Pilsētas attīstības departamenta direktora vietnieks ekonomikas jautājumos Igors Graurs, piedalīsies Satiksmes un transporta komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs, pašvaldības SIA Rīgas satiksme valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens, Satiksmes departamenta Starptautisko projektu un velosatiksmes attīstības nodaļas vadītāja Olita Sproģe un Bordo pilsētas pārstāvji. Pilsētas attīstības departamenta direktora vietnieks Pēteris Strancis iepazīstinās ar projektu Rīgas ūdensmalu teritoriju attīstība.

Ar vairākām prezentācijām uzstāsies Bordo pilsētas deputāti un atbildīgās amatpersonas ― pilsētas mērs Alēns Žipē iepazīstinās ar Ieguldījumu Bordo pilsētas attīstības projektā, kā arī tiks runāts par pilsētbūvniecību, jauna kvartāla ierīkošanu ezermalā, lielas caurlaidības digitālo tīklu, teritorijas attīstību saistībā ar izstāžu zāli, kongresu centru, viesnīcām un kazino. Notiks videodokumenta pirmizrāde, kurā parādīs Bordo pilsētas attīstības projekta virzību no 1995.gada līdz mūsdienām.

Konferencē būs sinhronais tulkojums.

Dalīties ar ierakstu:

0 0 vote
Article Rating
guest
10 Comments
vecākie
jaunākie visvairāk skatītie
Inline Feedbacks
View all comments
CTS

Bordo jau nebūs tas labākais piemērs, daudz mazāka par Rīgu, akal mūsējie pateiks ka Rīgai ar virszemes zemās grīdas tramvaju pietiks — vismaz sabiedriskā tranpsorta jomā, pērējās jomās lai veicas.

googoo

bordo ir lielisks piemērs tai ziņā, ka tā ir pilsēta, kas dara. izdomāja, ka līdz 2005. gadam (ja pareizi atceros) pilsētā būs ātrgaitas tramvajs un pārvērta uz neilgu laiku visu pilsētu par milzu būvbedri (see pic). toties tagad viņiem ir tramvajs. izdomāja, ka vaik ielas no auto atbrīvot, uzblieza mega apakšzemes pārkingu sistēmu zem centrālām ielām. un nu viņiem ir arī pārkings

rīga attapsies tad, kad sasniegs maskavas līmeni – brauciens ar auto no pilsētas centra līdz šeremetjevas lidostai ir precīzi 2x ilgāks, nekā lidojums no šeremetjevas līdz rīgai. ātrāk jau neviens nerīkosies

žans

bet kāpēc par šādu pasākumu nepaziņo laicīgi? labprāt būtu aizgājis!

ma

baaac! vai ta tiesaam nevareeja laiciigaak ielik so zinu? katru dienu taks a4d neskataas!

ma

baaac! vai ta tiesaam nevareeja laiciigaak ielik so zinu? katru dienu taks a4d neskataas!

CTS

Bordo jau nebūs tas labākais piemērs, daudz mazāka par Rīgu, akal mūsējie pateiks ka Rīgai ar virszemes zemās grīdas tramvaju pietiks — vismaz sabiedriskā tranpsorta jomā, pērējās jomās lai veicas.

googoo

bordo ir lielisks piemērs tai ziņā, ka tā ir pilsēta, kas dara. izdomāja, ka līdz 2005. gadam (ja pareizi atceros) pilsētā būs ātrgaitas tramvajs un pārvērta uz neilgu laiku visu pilsētu par milzu būvbedri (see pic). toties tagad viņiem ir tramvajs. izdomāja, ka vaik ielas no auto atbrīvot, uzblieza mega apakšzemes pārkingu sistēmu zem centrālām ielām. un nu viņiem ir arī pārkings

rīga attapsies tad, kad sasniegs maskavas līmeni – brauciens ar auto no pilsētas centra līdz šeremetjevas lidostai ir precīzi 2x ilgāks, nekā lidojums no šeremetjevas līdz rīgai. ātrāk jau neviens nerīkosies

žans

bet kāpēc par šādu pasākumu nepaziņo laicīgi? labprāt būtu aizgājis!

CTS

Jebkurā gadījumā Bordo varbūt der tas virszemes ātrgaitas tramvajs, bet Rīgai vairs nav vietas virszemē centrālajā daļā.

http://www.vilniausmetro.lt

Kāmēr mēs te apspriežamies par tramvajiem….

googoo

njā. tas ir risinājums. brisele savu metro ar tik 70tajos izdomāja tais”it (i taisa vēl joprojām). taču .lv gadījumā imho atbilde būs viena – speciālisti ir izdomājuši tramvaju… tāpēc būs jums tramvajs. ja nē, tad jums nebūs nekas. tipiska rīgas domes atbilde. tieši tādu pašu atbildi saņēmu, kad uzdevu jautājumu – kāpēc brīvības ielas dublieris iet cauri čierim nošķelot mežaparku un ķīšezeru no pārējiem rajoniem, radot trokšņainu un nemīlīgu vidi, ja burtiski pārsimt metrus tālāk jau ir viena barjēra – dzelzceļa līnija. tikai prātīgi būtu, ja abas bariereas viena otru dublētu un neveidotu degradētus rajonus, kur no vienas puses autobānis,… Lasīt vairāk »

10
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x