Darbu sācis pirmais zemās grīdas tramvajs Rīgā

Vakar, 1. jūnijā, uzņemot pasažierus pieturā Stacijas laukums, savā pirmajā reisā 6.
maršrutā devās jaunais zemās grīdas tramvajs.

Tā kā 1.jūnijs ir Starptautiskā bērnu aizsardzības diena,
pirms tam 5.tramvaja depo notika pasākums Rīgas bērnu namu bērniem. Pasākums
sākās ar bērnu ekskursiju pa 5.tramvaju depo. Pēc tās mākslinieka Jāņa Anmaņa
vadībā bērni redzēto attēloja zīmējumos, kurus šā gada rudenī plānots izvietot
uz dzeltenajiem e-taloniem. Labākie zīmējumi jūnija sākumā tiks ievietoti Rīgas
satiksmes mājas lapā, tāpēc jebkurš lapas apmeklētājs varēs nobalsot par sev
tīkamāko un tādējādi noteikt e-talona dizainu. No 5.tramvaju depo bērni ar
jauno tramvaju devās uz Radio loku, kur pieturā Stacijas laukums tika uzņemti pirmie pasažieri un jaunais zemās
grīdas tramvajs devās pirmajā reisā 6. maršrutā.

Rīgas satiksmes valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens: «6.
tramvaja maršruts zemās grīdas tramvajam tika izvēlēts, jo tas ir noslogotākais
tramvaja maršruts Rīgā, pa kuru katru dienu pārvietojas vairāk kā 30 000
pasažieru. Darba dienā 6.tramvaja maršrutā vienlaicīgi kursē 13 tramvaja
sastāvi, kurus pakāpeniski sāks nomainīt jaunie zemās grīdas tramvaji.»

Pirmais Čehijas rūpnīcā Škoda
ražotais zemās grīdas tramvajs Rīgā tika saņemts marta beigās un līdz jūnija
sākumam veica izmēģinājuma braucienus. Tramvaja ietilpība ir 300 pasažieri, tas
ir 31,64 metrus garš un pilnībā aizvieto iepriekš izmantotās divu vagonu
sakabes. Tramvajs ir veidots no trīs savstarpēji savienotām sekcijām, pa kurām
pasažieri var pārvietoties visā tā garumā. Tas ir aprīkots ar invalīdu paceļamo
platformu, kā arī tam ir iebūvētas speciālas gaisa vēdināšanas un
kondicionēšanas iekārtas.

Nākamie
trīs zemās grīdas tramvaji tiks piegādāti septembra beigās, bet līdz 2011.gada
janvāra beigām tiks saņemti visi 20 tramvaji. Sākotnēji tie kursēs 6.maršrutā
uz Juglu, bet nākošajā kārtā plānot rekonstruēt 11.tramvaja līnijas posmu no Krišjāņa
Barona ielas līdz Mežaparkam, paredzot zemās grīdas tramvajus tajā ieviest no 2013.gada.

Dalīties ar ierakstu:

0 0 Balsis
Raksta vērtējums
Abonēt
Paziņot par
guest
15 Komentāri
vecākie
jaunākie visvairāk skatītie
Iekļautās atsauksmes
Apskatīt visus komentārus
zane

Tramvaju pārdaugavā es gaidu tikpat ļoti kā etalonu cenu kritumu. Izskatās ļoti forši un svaigi!

we

vienigais tas ka 50% ušalera veletaji nekad tadu etalonu nav rokas turejusi !!!

tad kaa rs domaa atmaksat tos 20 miljonus ?

zane

20 miljonus atmaksās pensionāri un studenti, nu tā lai viss godīgi :)))))

Dina

uhū, jauna atrakcija. Būs ar ko meitu izvizināt – un sanāk lētāk nekā karuselis.

jeah......

mans marshutinjsh…..

Romans Siņicins

tas viss ir labi, mazliet man nav skaidrs- kāds sakars arhitektūrai ar šo ziņu?

un ja sakars ir, tad kāpēc nebija materiāla par hokeja čempionātu? 🙂

Kukriņiksis

Tāpēc, ka hoķim ar divām sadurstītām pēdām vienlaikus par maz.

zane

Tramvaju pārdaugavā es gaidu tikpat ļoti kā etalonu cenu kritumu. Izskatās ļoti forši un svaigi!

we

vienigais tas ka 50% ušalera veletaji nekad tadu etalonu nav rokas turejusi !!!

tad kaa rs domaa atmaksat tos 20 miljonus ?

zane

20 miljonus atmaksās pensionāri un studenti, nu tā lai viss godīgi :)))))

Dina

uhū, jauna atrakcija. Būs ar ko meitu izvizināt – un sanāk lētāk nekā karuselis.

jeah......

mans marshutinjsh…..

Romans Siņicins

tas viss ir labi, mazliet man nav skaidrs- kāds sakars arhitektūrai ar šo ziņu?

un ja sakars ir, tad kāpēc nebija materiāla par hokeja čempionātu? 🙂

Kukriņiksis

Tāpēc, ka hoķim ar divām sadurstītām pēdām vienlaikus par maz.

cp9890 y3 . tosole all ofnews

supra solar studios eco friendly apartment inst 400i shoesasics jb elite j5sss.2301 redultralight element womens training shoes nike lunar cross water black

15
0
Lūdzu, komentējietx