Māja 2 māsām

NRJA jaunākais darinājums — māja divām māsām Rīgas pievārtē, Langstiņos. Divas atsevišķas daļas, paceltas uz stabiem un izvietotas tā, lai nodrošinātu privāto telpu un skatus katrai no tām, veidojot vienu ēku.  

Māja 2 māsām Langstiņos, Krievupes ielā ar skatu uz priedēm un ezeru no gala logiem. Divas nelielas ģimenes mājas, paceltas 2.stāva līmenī uz betona stabiem un apvienotas vienā ar pirmā stāva apjomu.

1.stāvā — ieejas zonas, koplietošanas telpas un atsevišķas istabiņas ciemiņiem. 2.stāvā — mājas divām ģimenēm un āra terases.

Mājas ir sarkanas. Sarkanā ir mūsu mīļākā starp krāsām. Un māsām patīk. Mājas ir uz stabiem, jo atrodas ieplakā. Var tālāk redzēt un automašīnām ir nojumes. Betona grīdas, lielie logi bez stūru šprosēm. Daudz gaismas, daudz sniega un plašs skats uz apkārtni.

 

Projekts: NRJA
Projekta komanda: Uldis Lukševics, Mārtiņš Rusiņš
Novietne: Langstiņi, Krievupes iela
Būvkonstrukcijas: Aigars Fridrihsons
Būvnieks: Abi Būve
Ēkas kvadratūra:  335 m²
Projekta gads: 2007
Realizācija: 2009
Foto: NRJA

Dalīties ar ierakstu:

146
Pievienot komentāru

avatar
10000
68 Komentāru pavedieni
78 Pavedienu atbildes
0 Sekotāji
 
Visvairāk komentētais komentārs
Komentētākais komentāru pavediens
7 Komentāru autori
Andis SīlisBlokzUldis LukševicsRomans SiņicinsJtd Nesenie komentāru autori
jaunākie vecākie visvairāk balsotie
Simetrija
Guest
Simetrija

Izskatās, ka sabloķēti divi "Mākoņu brīvdienu" tipveida projekti!

Simetrija
Guest
Simetrija

Izskatās, ka sabloķēti divi "Mākoņu brīvdienu" tipveida projekti!

astra
Guest
astra

http://www.ste…=44&page=1

sarkans
Guest
sarkans

piekrītu. pirms vairākiem gadiem šķirstot "architecture now!" pirmo sējumu šī steven holl sarkanā ēka iekrita acīs. izrādās ne man vien.

Kaspars
Guest
Kaspars

🙂 well done

Romans Siņicins
Guest
Romans Siņicins

NRJA mājai tiem diviem apjomiem pavisam cita funkcionālā nozīme, nekā holam…

Māsa Nr.1
Guest
Māsa Nr.1

šādas atziņas lasot, vienmēr gribas redzēt to autoru ultra-oriģinālos darbus. Kur var apskatīt, Astra? Jeb tālāk par kritiku netiekam? Ja nav man, lai nav arī citam, kā saka 🙂

ttt
Guest
ttt

šitas labs-es esmu zaglis,bet tu jau neesi labāks:))

jurists
Guest
jurists

katrs saprot, kā grib, protams, bet, manuprāt, diezgan smieklīga šajā gadījumā ir norāde uz plaģiātu. no komentāriem noprotams, ka nav izpratnes, ko ietver šis jēdziens.

sarkans
Guest
sarkans

tad apgaismo mūs muļķus, jurist!

astra
Guest
astra

http://www.ste…=44&page=1

sarkans
Guest
sarkans

piekrītu. pirms vairākiem gadiem šķirstot "architecture now!" pirmo sējumu šī steven holl sarkanā ēka iekrita acīs. izrādās ne man vien.

Kaspars
Guest
Kaspars

🙂 well done

Romans Siņicins
Guest
Romans Siņicins

NRJA mājai tiem diviem apjomiem pavisam cita funkcionālā nozīme, nekā holam…

Māsa Nr.1
Guest
Māsa Nr.1

šādas atziņas lasot, vienmēr gribas redzēt to autoru ultra-oriģinālos darbus. Kur var apskatīt, Astra? Jeb tālāk par kritiku netiekam? Ja nav man, lai nav arī citam, kā saka 🙂

ttt
Guest
ttt

šitas labs-es esmu zaglis,bet tu jau neesi labāks:))

jurists
Guest
jurists

katrs saprot, kā grib, protams, bet, manuprāt, diezgan smieklīga šajā gadījumā ir norāde uz plaģiātu. no komentāriem noprotams, ka nav izpratnes, ko ietver šis jēdziens.

sarkans
Guest
sarkans

tad apgaismo mūs muļķus, jurist!

Pilsētnieks
Guest
Pilsētnieks

Nezinu kāda ir atmosfēra tur uz vietas, bet no bildēm krīt acīs aizmugures fasāde, kas ir pagriezta pret ielu. Saprotu ka skats ir uz otru pusi utt, bet manuprāt šodien vairs nav interesanti noslēgties no apkārtējiem aiz masīvas sienas. Vismaz to nevar īsti saukt par aktuālu lietu.

bet sveiciens par drupu māju! tā, šķiet, vēl kādu pamatīgu brīdi būs aktuāla.

Kaspars
Guest
Kaspars

Īstenībā ezers ir tieši uz ielas pusi:)

Māsa Nr.1
Guest
Māsa Nr.1

man šķiet, ka māja ir ļoti skaista. un ērta. un priecīga. un gana aktuāla arī (ja tas vispār ir svarīgi):)

Pilsētnieks
Guest
Pilsētnieks

Piekrītu, ir gan skaista, gan priecīga, gan, ticēšu, ērta. un visinteresantākā noteikti ir ideja divām māsām dzīvot vienā mājā. ar to viss ir galīgi ok.

iepriekš kritiski izteicos par konkrētu niansi kurā, manuprāt, varēja ielikt kādu smalkāku attiecību, spriegumu.

Māsa Nr.1
Guest
Māsa Nr.1

kā redzams, kopā ir divas mājas, tik stāv tās abas uz vienas kājas!

Pilsētnieks
Guest
Pilsētnieks

Nezinu kāda ir atmosfēra tur uz vietas, bet no bildēm krīt acīs aizmugures fasāde, kas ir pagriezta pret ielu. Saprotu ka skats ir uz otru pusi utt, bet manuprāt šodien vairs nav interesanti noslēgties no apkārtējiem aiz masīvas sienas. Vismaz to nevar īsti saukt par aktuālu lietu.

bet sveiciens par drupu māju! tā, šķiet, vēl kādu pamatīgu brīdi būs aktuāla.

Kaspars
Guest
Kaspars

Īstenībā ezers ir tieši uz ielas pusi:)

Māsa Nr.1
Guest
Māsa Nr.1

man šķiet, ka māja ir ļoti skaista. un ērta. un priecīga. un gana aktuāla arī (ja tas vispār ir svarīgi):)

Pilsētnieks
Guest
Pilsētnieks

Piekrītu, ir gan skaista, gan priecīga, gan, ticēšu, ērta. un visinteresantākā noteikti ir ideja divām māsām dzīvot vienā mājā. ar to viss ir galīgi ok.

iepriekš kritiski izteicos par konkrētu niansi kurā, manuprāt, varēja ielikt kādu smalkāku attiecību, spriegumu.

Māsa Nr.1
Guest
Māsa Nr.1

kā redzams, kopā ir divas mājas, tik stāv tās abas uz vienas kājas!

ota
Guest
ota

Sarkana

ota
Guest
ota

Sarkana

tosteris feat tosteris
Guest
tosteris feat tosteris

BALSOJIET, lai dabū LAS balvu, varēs atkal pēc 8 gadiem kādā polijas žurnālā ielikt 🙂

tosteris feat tosteris
Guest
tosteris feat tosteris

BALSOJIET, lai dabū LAS balvu, varēs atkal pēc 8 gadiem kādā polijas žurnālā ielikt 🙂

Rieksts
Guest
Rieksts

Vairākos Latvijas arhitektu birojos kultivētā klajā pasaules arhitektūras objektu kopēšana jeb, sauksim, “žurnālu arhitektūra” sāk kļūt kaitinoša un nožēlojama. Baidos, ka šāda pieeja projektēšanā tiek atbalstīta un motivēta arī birojā strādājošiem arhitektūras studentiem. Kur paliek arhitekta oriģinālais rokraksts? Vai tas izpaužas tikai nedaudz savādākā loga rāmja dalījumā vai jumta slīpumā un vai tas ir pietiekami lai ēkas sauktu par savu radošo produktu?

Rieksts
Guest
Rieksts

Vairākos Latvijas arhitektu birojos kultivētā klajā pasaules arhitektūras objektu kopēšana jeb, sauksim, “žurnālu arhitektūra” sāk kļūt kaitinoša un nožēlojama. Baidos, ka šāda pieeja projektēšanā tiek atbalstīta un motivēta arī birojā strādājošiem arhitektūras studentiem. Kur paliek arhitekta oriģinālais rokraksts? Vai tas izpaužas tikai nedaudz savādākā loga rāmja dalījumā vai jumta slīpumā un vai tas ir pietiekami lai ēkas sauktu par savu radošo produktu?

X-PAT
Guest
X-PAT

čitie tūdaliņ, tāgadiņ gan liekas mazliet par skarbu, nevertheless…

bažas rada tas pirmais stāvs. Tur MIERĪGI varētu iebliezt starpsienu un būs jums Twins 1988. Siāmas dvīņiem parasti ir dalītie orgāni.

Jauki gan, ka publikāciju piegāde ir tāda puslīdz konsekventa. Un diagrammas ari rada gandarījumu. Tikai, šķiet ka kaut kur tas tā kā mazliet aizķeras. Klients? Noteikumi? Spārnu atvēziens…briļļu recepte?

X-PAT
Guest
X-PAT

čitie tūdaliņ, tāgadiņ gan liekas mazliet par skarbu, nevertheless…

bažas rada tas pirmais stāvs. Tur MIERĪGI varētu iebliezt starpsienu un būs jums Twins 1988. Siāmas dvīņiem parasti ir dalītie orgāni.

Jauki gan, ka publikāciju piegāde ir tāda puslīdz konsekventa. Un diagrammas ari rada gandarījumu. Tikai, šķiet ka kaut kur tas tā kā mazliet aizķeras. Klients? Noteikumi? Spārnu atvēziens…briļļu recepte?

vils
Guest
vils

vajadzētu būt diezgan nepatīkamai sajūtai mājā, kurai vispār nav pagalma, t. i. zemes līmenī tikai gaudo vējš – piebrauc autiņā, fiksi iekšā un tad baudi dabu kā no akvārija. Bet, ja māsiņām tā patīk, ok

vils
Guest
vils

vajadzētu būt diezgan nepatīkamai sajūtai mājā, kurai vispār nav pagalma, t. i. zemes līmenī tikai gaudo vējš – piebrauc autiņā, fiksi iekšā un tad baudi dabu kā no akvārija. Bet, ja māsiņām tā patīk, ok

bubis
Guest
bubis

tak varējāt zaļu nokrāsot, neviens vismaz plaģiātu nepiesietu 🙂

kaimiņš
Guest
kaimiņš

Māsām un faktiski jau visai ielai kopumā paveicās, ka nelūdza bubim māju uzzīmēt 🙂

bubis
Guest
bubis

tak varējāt zaļu nokrāsot, neviens vismaz plaģiātu nepiesietu 🙂

kaimiņš
Guest
kaimiņš

Māsām un faktiski jau visai ielai kopumā paveicās, ka nelūdza bubim māju uzzīmēt 🙂

Blokz
Guest
blokz

Uzgooglējiet: brabant library ,tad pareiziniet ar divi. Tas tā naivajiem self voteriem 🙂

X-PAT
Guest
X-PAT

khe,khe…nu jau, nu jau…braši pa holandiskam laižam, ne? Hā iet ar H burtiem? Sanāk kā iedzimtiem?

Biblioteka šķiet arī varen mixēta. Drusku no Gūga, šis tas no Ļoti Lielām Bibliotēkām un tad nu vel smaidiņš ievilkc. 😉 Bišku ir tāds afternūn mix dļa jūtjūbijiem.

jau apnika
Guest
jau apnika

nu cik var šito malt uz riņķi!! vai tad tev (un visiem pārējiem) tiešām nešķiet ka jebkurai mājai var piemeklēt vizuālu līdzinieku?? UN vai tad arhitektūrā svarīgākais ir ēkas izskats?? vai globalizācijas laikmetā vispār iespējams ka viens no 6,808,500,000 nāk klajā ar tik inovatīvu ideju ka mr blokz vai kāds cits nevarēs piemeklēt ko līdzīgu? un galu galā, vai tā nav pašu autoru darīšana kā viņi tiek galā ar autortiesībām utt? vai tad tiešām visiem jaunrades gigantiem ir laiks urķēties citu ētikas niansēs? taču taisat savus unikālos darinājumus un nekrāmējaties ar citu netikumiem (ja tādi vispār ir). Mums vajag jaunu… Lasīt vairāk »

spokoistvije, toļko spokoistvije
Guest
spokoistvije, toļko spokoistvije

sweet 16
Guest
sweet 16

uzguglē šito, arī labs

http://www.bes…apan-house.jpg

smiekliņš
Guest
smiekliņš

hehe, šitā droš vien varētu atrast katram projektelim pa analogam jeb "ievesmas avotam"

Blokz
Guest
blokz

Uzgooglējiet: brabant library ,tad pareiziniet ar divi. Tas tā naivajiem self voteriem 🙂

X-PAT
Guest
X-PAT

khe,khe…nu jau, nu jau…braši pa holandiskam laižam, ne? Hā iet ar H burtiem? Sanāk kā iedzimtiem?

Biblioteka šķiet arī varen mixēta. Drusku no Gūga, šis tas no Ļoti Lielām Bibliotēkām un tad nu vel smaidiņš ievilkc. 😉 Bišku ir tāds afternūn mix dļa jūtjūbijiem.

jau apnika
Guest
jau apnika

nu cik var šito malt uz riņķi!! vai tad tev (un visiem pārējiem) tiešām nešķiet ka jebkurai mājai var piemeklēt vizuālu līdzinieku?? UN vai tad arhitektūrā svarīgākais ir ēkas izskats?? vai globalizācijas laikmetā vispār iespējams ka viens no 6,808,500,000 nāk klajā ar tik inovatīvu ideju ka mr blokz vai kāds cits nevarēs piemeklēt ko līdzīgu? un galu galā, vai tā nav pašu autoru darīšana kā viņi tiek galā ar autortiesībām utt? vai tad tiešām visiem jaunrades gigantiem ir laiks urķēties citu ētikas niansēs? taču taisat savus unikālos darinājumus un nekrāmējaties ar citu netikumiem (ja tādi vispār ir). Mums vajag jaunu… Lasīt vairāk »

spokoistvije, toļko spokoistvije
Guest
spokoistvije, toļko spokoistvije

sweet 16
Guest
sweet 16

uzguglē šito, arī labs

http://www.bes…apan-house.jpg

smiekliņš
Guest
smiekliņš

hehe, šitā droš vien varētu atrast katram projektelim pa analogam jeb "ievesmas avotam"

spot
Guest
spot

Tiešām vai nav par tālu, jābūt ar diagnozi, lai šeit saskatītu plaģiātu…

spot
Guest
spot

Tiešām vai nav par tālu, jābūt ar diagnozi, lai šeit saskatītu plaģiātu…

tava mamma
Guest
tava mamma

nē bet nopietni, kas pie velna !!?!???!? principā vienīgais birojs lv, kurš nebaidās ielikt savus darbus labprātīgi publiskai apskatei, taču, saņemot visu šito samazgu kaudzi, ir diezgan skaidrs, ka drīz vairs nebūs nevienas pašiniciatīvas. publicēti tiks vai nu konkursu projekti vai arī pēc 389 kārtīgiem lūgumiem speciāli aicinātie. wtf wtf, saņematies taču ! kāpēc neviens no lielajiem arhitektiem neuzdeva jautājumus par to, ko labu nrja izdomājis saistībā ar apsildi mājā, ar dārza labiekārtojumu. mani tas interesē, bet es esmu mazais students, kuram nav lielās pieredzes un līdz ar to arī jautājumi būs tādi panaivi. bet vēlāk viņi kļūs sarkastiski nievājoši… Lasīt vairāk »

X-PAT
Guest
X-PAT

…pēdējais vārds aizķērās…

X-PAT
Guest
X-PAT

Lūdzu…pacentīsimies iztikt bez dzeltenās preses štučkām! Nau nemazākās nojausmas, kāds sakars nrja ar apkuri! Gribot, negribot, šajā sakarā varu teikt tikai vienu lietu…liela, maza, jauna, veca, tīkama, vai netīkama…ģimene paliek ģimene! Neklauvēt pie stikla akvārijā! Dažreiz cauri stiklam lietas izskatās daudz savādākas, kā tās varētu šķist garāmslājējam. Bet ja par lietu…labi…paskaidrošu. Bet pēdējo reizi – konstruktīva kritika prasa daudz vairāk piepūles, kā mūzas stenogrāfija! Un ja vel jāpaskaidro…tas "+" diagrammās, plānā atspoguļojās kā "=" vai pat "/". Pēcāk "+" uzpeld 2. stāva balkonā. Viss, ko centos pateikt bija tas, ka es redzu inconsistent Body>Face relationship. Es gribu redzēt "+" 1.… Lasīt vairāk »

tava mamma
Guest
tava mamma

nē bet nopietni, kas pie velna !!?!???!? principā vienīgais birojs lv, kurš nebaidās ielikt savus darbus labprātīgi publiskai apskatei, taču, saņemot visu šito samazgu kaudzi, ir diezgan skaidrs, ka drīz vairs nebūs nevienas pašiniciatīvas. publicēti tiks vai nu konkursu projekti vai arī pēc 389 kārtīgiem lūgumiem speciāli aicinātie. wtf wtf, saņematies taču ! kāpēc neviens no lielajiem arhitektiem neuzdeva jautājumus par to, ko labu nrja izdomājis saistībā ar apsildi mājā, ar dārza labiekārtojumu. mani tas interesē, bet es esmu mazais students, kuram nav lielās pieredzes un līdz ar to arī jautājumi būs tādi panaivi. bet vēlāk viņi kļūs sarkastiski nievājoši… Lasīt vairāk »

X-PAT
Guest
X-PAT

…pēdējais vārds aizķērās…

X-PAT
Guest
X-PAT

Lūdzu…pacentīsimies iztikt bez dzeltenās preses štučkām! Nau nemazākās nojausmas, kāds sakars nrja ar apkuri! Gribot, negribot, šajā sakarā varu teikt tikai vienu lietu…liela, maza, jauna, veca, tīkama, vai netīkama…ģimene paliek ģimene! Neklauvēt pie stikla akvārijā! Dažreiz cauri stiklam lietas izskatās daudz savādākas, kā tās varētu šķist garāmslājējam. Bet ja par lietu…labi…paskaidrošu. Bet pēdējo reizi – konstruktīva kritika prasa daudz vairāk piepūles, kā mūzas stenogrāfija! Un ja vel jāpaskaidro…tas "+" diagrammās, plānā atspoguļojās kā "=" vai pat "/". Pēcāk "+" uzpeld 2. stāva balkonā. Viss, ko centos pateikt bija tas, ka es redzu inconsistent Body>Face relationship. Es gribu redzēt "+" 1.… Lasīt vairāk »

dace
Guest
dace

normāla māja. kas vainas? ja arī līdzīga tad nav precīza kopija. un ja kāds nevar ko izgudrot, tad labāk izmantot normālu paraugu nevis projektēt un tad vēlāk uzbūvēt bezsakaru.

dace
Guest
dace

normāla māja. kas vainas? ja arī līdzīga tad nav precīza kopija. un ja kāds nevar ko izgudrot, tad labāk izmantot normālu paraugu nevis projektēt un tad vēlāk uzbūvēt bezsakaru.

Janka
Guest
Janka

A ko rozā ? Hm 🙁

Janka
Guest
Janka

A ko rozā ? Hm 🙁

Jtd
Guest
jtd

Laikam kaut kā ilgi neesmu turējis sevi formā, ja jau pārsteidza šajos komentāros dominējošā agresivitāte un neiecietība, pat nicinājums. Tad jau tiešām savus darbus kolēģi izlikt (skatīt ideju par virtuālo pečakuču tēmā iepriekš) uzdrošināsies tikai anonīmi.

Radās iespaids, ka ka kāds (Stīvens Hols?) ir patentējis V formas plānojumu. Pat savās nerealizētajās skicēs atradu NRJA projekta līdzinieku, kaut vismaz tajā laikā neko nenojautu ne par vienu (SH), ne otru (NRJA) projektu.

neteikšu
Guest
neteikšu

tas ir kapitālistiskā homosapiens domāšāna, ka visu vajag nopatentēt, noautorizēt, pārpirkt utt., vienīgais, ko varu ieteikt- meklēt jaunus burtus. Ja V tagad ir āizņemts’, varbūt ņemsimies ap T vai F, starpcitu W būtu ļoti labs četriem brāļiem, tad kad visi būsiet pa burtam norezervējuši plašajos autortiesību laukos, tad ar lielu joni esat laipni aicināti ķīnas neapgūto "burtu" izķēršanā… veiksmi visiem "patiesības",meklētājiem .ohi

Jtd
Guest
jtd

Laikam kaut kā ilgi neesmu turējis sevi formā, ja jau pārsteidza šajos komentāros dominējošā agresivitāte un neiecietība, pat nicinājums. Tad jau tiešām savus darbus kolēģi izlikt (skatīt ideju par virtuālo pečakuču tēmā iepriekš) uzdrošināsies tikai anonīmi.

Radās iespaids, ka ka kāds (Stīvens Hols?) ir patentējis V formas plānojumu. Pat savās nerealizētajās skicēs atradu NRJA projekta līdzinieku, kaut vismaz tajā laikā neko nenojautu ne par vienu (SH), ne otru (NRJA) projektu.

neteikšu
Guest
neteikšu

tas ir kapitālistiskā homosapiens domāšāna, ka visu vajag nopatentēt, noautorizēt, pārpirkt utt., vienīgais, ko varu ieteikt- meklēt jaunus burtus. Ja V tagad ir āizņemts’, varbūt ņemsimies ap T vai F, starpcitu W būtu ļoti labs četriem brāļiem, tad kad visi būsiet pa burtam norezervējuši plašajos autortiesību laukos, tad ar lielu joni esat laipni aicināti ķīnas neapgūto "burtu" izķēršanā… veiksmi visiem "patiesības",meklētājiem .ohi

bubis
Guest
bubis

tak piebilde par zaļu bij ar humoru domāta, nevajaga ļaunā ņemti 🙂

arhitektūra vēl arvien tā disciplīna, kur katru mazu māju vēlams radīt absolūti unikālu!

atšķirībā no, piemēram, glezniecības, kur ietekmes un atsauces ir super!

jurists 2
Guest
jurists 2

nu nesanāks katra māja unikāla! nesanāks, un viss! kā to var nesaprast! Katrā mājā būs kaut kas, kur piesieties, ka kādā citā projektā tas jau ir redzēts – ja ne tieši tā, tad vismaz idejas līmenī. Vispār nesaprotu šo diskusiju – vai tad tiešām arhitektiem nav nekā cita, ko projektā apspriest, kā tikai tas, vai tik kādas detaļas šajā projektā neasociējas ar kādu citu projektu? varu pat pateikt priekšā – šajā mājā ir logi un durvis, un šie elementi jau ir redzēti arī citās mājās. tas taču plaģiāts!

bubis
Guest
bubis

tak piebilde par zaļu bij ar humoru domāta, nevajaga ļaunā ņemti 🙂

arhitektūra vēl arvien tā disciplīna, kur katru mazu māju vēlams radīt absolūti unikālu!

atšķirībā no, piemēram, glezniecības, kur ietekmes un atsauces ir super!

jurists 2
Guest
jurists 2

nu nesanāks katra māja unikāla! nesanāks, un viss! kā to var nesaprast! Katrā mājā būs kaut kas, kur piesieties, ka kādā citā projektā tas jau ir redzēts – ja ne tieši tā, tad vismaz idejas līmenī. Vispār nesaprotu šo diskusiju – vai tad tiešām arhitektiem nav nekā cita, ko projektā apspriest, kā tikai tas, vai tik kādas detaļas šajā projektā neasociējas ar kādu citu projektu? varu pat pateikt priekšā – šajā mājā ir logi un durvis, un šie elementi jau ir redzēti arī citās mājās. tas taču plaģiāts!

-
Guest
-
meirons
Guest
meirons

skaidri redzams. ka hercogs iečekojis NRJA 2007 gada projektu un re – 2010 gadā uztaisa kaut ko līdzīgu!

hercogs
Guest
hercogs

tas ir meirona 07 gada projekts

pastecopy
Guest
pastecopy

hercogs 2007 gadā strādāja @ NRJA

:
Guest
:

viņu noteikti atlaida par ideju trūkumu

oo
Guest
oo

jaa, un tad rekur ir hercoga kopypeists

http://intothe…-fujimoto.html

un taa mees visu muuzhu mekleesim kursh tad bija pirmais un vinjam paspiediisim roku jo tad buus iedibinaata pasaules kaartiiba un miers virs zemes un putni dziedaas serenaades

-
Guest
-
meirons
Guest
meirons

skaidri redzams. ka hercogs iečekojis NRJA 2007 gada projektu un re – 2010 gadā uztaisa kaut ko līdzīgu!

hercogs
Guest
hercogs

tas ir meirona 07 gada projekts

pastecopy
Guest
pastecopy

hercogs 2007 gadā strādāja @ NRJA

:
Guest
:

viņu noteikti atlaida par ideju trūkumu

oo
Guest
oo

jaa, un tad rekur ir hercoga kopypeists

http://intothe…-fujimoto.html

un taa mees visu muuzhu mekleesim kursh tad bija pirmais un vinjam paspiediisim roku jo tad buus iedibinaata pasaules kaartiiba un miers virs zemes un putni dziedaas serenaades

Dima Bilans
Guest
Dima Bilans

Vajaga vē uz tās lielās sienas dzeltenu sirpi un āmuru uzkrāsot !!!!!!! :D:D:D

p.s. kotad es, es jau neko, es tik piebalso kopējam bērnudārzam :D:D:D

Blokz
Guest
blokz

Bērnudārzs ir kad mēģina skaidrot savu darbu netiešu ietekmēšanos (ar dažādiem nikiem no vienas IP adreses) bla bla bla mums itkā nearhitektiem. Var jau gadīties līdzības, bet konkrētais birojs ir rūdīta spiešanas mašīna, jau kopš LMA konkursa laikiem. Nevelti ģenētiskais kods satur Frank Lloyd Tadao Ando. Tās nav nejaušības, esmu par to pilnīgi pārliecināts un neviens manus uzskatus neizmainīs. Pieņemu, ka vairums arhitektu man piekrīt.

nix
Guest
nix

blokz – aeroc gāzbetona bloks?

Uldis Lukševics
Guest
Uldis Lukševics

mīļais cilvēk, vienalga, kas Tu esi, Tevī ir sakrājies kaut kāds naids pret mums! neturi to sevī, nāc parunāties) ar cieņu Uldis.m.29219234

Blokz
Guest
blokz

Sorry, brīvajā laikā runāju tikai ar meitenēm. Ja gribi parunāt par arhitektūru, tad varu apgaismot, ka tieši arhitektūras diskusiju portālā esi trāpījis. Es savu viedokli esmu paudis, vari paust arī savu? Komentāru veids kādam var likt smaidīt, citam raudāt, vēl kādam no kauna kapucē ielīst. Saku to ko domāju, un nedomāju cukuroties ar tekstiem kautkādu jūtīgu indivīdu dēļ.

Andis Sīlis
Guest
Andis Sīlis

Neatradu šīs publikācijas komentāros nevienu vārdu "par arhitektūru" [nikneima turētāja "blokz" paustajā]. Toties ar nožēlu konstatēju, ka starp it kā arhitektiem ir vēl viens, kurš ir par kaut ko "pārliecināts", kas manā izpratnē ir pirmā stulbuma pazīme. Ja gribi diskutēt par arhitektūru [nevis anonīmi paslēpies apriet citus], tad aicinu nopublicēt kādu no saviem unikālajiem projektiem un paskatīties, ar ko beidzas ētiskās normas "nedari citam to, ko negribi lai darītu tev" pārkāpums.

Miķelis
Guest
Miķelis

Latvijā neeksistē arhitektūras kritika kā suga, neviens kolēga nav gribējis uzņemties šo grūto nastu argumentēti, pamatīgi un piemeklējot pareizos sulīgos izteicienus komentēt arhitektūru. Jābūt laikam mazliet zinošam teorētiskajā plāksnē. Arhitektu vide, sācensība nerada tolerantu kultūras telpu, kurā pastāvēt arhitektūras kritikai, kaut kam acīmredzot jāmainās, jāpaiet celtniecības bumam, jāatfiltrējās arhitektūras garāmgājējiem u.t.t.. Vienam patīk, otram nepatīk – tie nav argumenti. Argumenti ir rūpīga objektu analīze. Nesen izlasīju Dr.arh. U.Bratuškina kritikas rakstu par koncertzāli, starp citu, ļoti skurpuloza analīze un atrastas būtiskas lietas. Laikam jau pieejai jābūt līdzīgai un iedziļināšanās pakāpei tikpat dziļai. Bet gan jau viņi izaugs, jaunie Latvijas arhitektūras kritiķi,… Lasīt vairāk »

čomu aizstāvju sētnieks
Guest
čomu aizstāvju sētnieks

Izrādās, ka visi, kas pārliecināti šķērso ielu pie zaļās gaismas ir stulbeņi, bet tu vienīgais gudrais? Padomā 3reiz pirms spied ENTER

Dima Bilans
Guest
Dima Bilans

Vajaga vē uz tās lielās sienas dzeltenu sirpi un āmuru uzkrāsot !!!!!!! :D:D:D

p.s. kotad es, es jau neko, es tik piebalso kopējam bērnudārzam :D:D:D

Blokz
Guest
blokz

Bērnudārzs ir kad mēģina skaidrot savu darbu netiešu ietekmēšanos (ar dažādiem nikiem no vienas IP adreses) bla bla bla mums itkā nearhitektiem. Var jau gadīties līdzības, bet konkrētais birojs ir rūdīta spiešanas mašīna, jau kopš LMA konkursa laikiem. Nevelti ģenētiskais kods satur Frank Lloyd Tadao Ando. Tās nav nejaušības, esmu par to pilnīgi pārliecināts un neviens manus uzskatus neizmainīs. Pieņemu, ka vairums arhitektu man piekrīt.

nix
Guest
nix

blokz – aeroc gāzbetona bloks?

Blokz
Guest
blokz

Sorry, brīvajā laikā runāju tikai ar meitenēm. Ja gribi parunāt par arhitektūru, tad varu apgaismot, ka tieši arhitektūras diskusiju portālā esi trāpījis. Es savu viedokli esmu paudis, vari paust arī savu? Komentāru veids kādam var likt smaidīt, citam raudāt, vēl kādam no kauna kapucē ielīst. Saku to ko domāju, un nedomāju cukuroties ar tekstiem kautkādu jūtīgu indivīdu dēļ.

Miķelis
Guest
Miķelis

Latvijā neeksistē arhitektūras kritika kā suga, neviens kolēga nav gribējis uzņemties šo grūto nastu argumentēti, pamatīgi un piemeklējot pareizos sulīgos izteicienus komentēt arhitektūru. Jābūt laikam mazliet zinošam teorētiskajā plāksnē. Arhitektu vide, sācensība nerada tolerantu kultūras telpu, kurā pastāvēt arhitektūras kritikai, kaut kam acīmredzot jāmainās, jāpaiet celtniecības bumam, jāatfiltrējās arhitektūras garāmgājējiem u.t.t.. Vienam patīk, otram nepatīk – tie nav argumenti. Argumenti ir rūpīga objektu analīze. Nesen izlasīju Dr.arh. U.Bratuškina kritikas rakstu par koncertzāli, starp citu, ļoti skurpuloza analīze un atrastas būtiskas lietas. Laikam jau pieejai jābūt līdzīgai un iedziļināšanās pakāpei tikpat dziļai. Bet gan jau viņi izaugs, jaunie Latvijas arhitektūras kritiķi,… Lasīt vairāk »

čomu aizstāvju sētnieks
Guest
čomu aizstāvju sētnieks

Izrādās, ka visi, kas pārliecināti šķērso ielu pie zaļās gaismas ir stulbeņi, bet tu vienīgais gudrais? Padomā 3reiz pirms spied ENTER

komponists
Guest
komponists

ļoti jauki , ka Latvijas ārēs redzamas kvalitatīvas ēkas un ir pilnīgi vienalga, kurš ir autors.

komponists
Guest
komponists

ļoti jauki , ka Latvijas ārēs redzamas kvalitatīvas ēkas un ir pilnīgi vienalga, kurš ir autors.

Špikels
Guest
Špikels

Par to er te kautkur ir sakometēts ? Nu tā biroja KUBS dzīvojamā māja 100% Vraita stilā a ?

hmm
Guest
hmm

1:1

Špikels
Guest
Špikels

Par to er te kautkur ir sakometēts ? Nu tā biroja KUBS dzīvojamā māja 100% Vraita stilā a ?

hmm
Guest
hmm

1:1

tvnets
Guest
tvnets

Subjektīvi vidējais pasīvi aktīvais (latviešu) arhitekts – apātisks politehniskā institūta absolvents, kurš ‘labajos laikos’ sēdēja klusā centra vai vecpilsētas īrētā dzīvoklī=birojā un zīmēja (bieži vien par laimi sabiedrībai) nerealizētus projektus pie puslegāla Autocad. Viņš regulāri lasa vietējo laikmetīgās arhitektūras izdevumu "Latvijas Arhitektūra", pēdējā laikā iemanījies izmantot "Internet" piedāvātos e-žurnālus, jeb "blogus", no kuriem var reizēm smelties idejas vietējo arhitektūras projektu konkursiem – noder īpaši labi tad, kad abonēto žurnālu kaudze ir nodilusi no šķirstīšanas un pārpildīta ar krāsainām papīra grāmatzīmītēm. Lai arī Subjektīvi vidējais pasīvi aktīvais (latviešu) arhitekts mēdz būt garlaicīgs sarunu biedrs tiem, kuri nav ieinteresēti viņa specialitātē, viņš… Lasīt vairāk »

mis_kashmir
Guest
mis_kashmir

:p……šitais labs gan……..

neteikšu
Guest
neteikšu

Garlaicīgāku un snobiskāku publiku tiešām ir grūti atrast (starp "radošajām" profesijām). Katrs kurš kaut kādu atzinību sasniedzis, kas varētu būt radu un draugu lišķā apjūsma, par kādu niecīgu publicitātes devu, jūtas iekļuvs elitē. Uzmanības trūkums?. Patiess arhitekta dzīves piepildījums ir darbs, nevis pašapliecināšanās agonijas pašreklāmas. Publicēt vajag, inovatīvas lietas, tehnoloģijas- tagad tāds laikmets. Ir daudz tehnisku lietu, kas jārisina, kas ir jāpublicē mērogā 1:10 un jāapspriež, un šim portālam jau sen roku rokā jāiet ar inženieriem, tas var pacelt to latiņu Latvijā. Ar jauna "burta" plānojumu ne vairs pārstegsi kādu, ne iedvesmosi. Kur ir kaut viens portāls Latviijā ar projektēšanas… Lasīt vairāk »

pareizais
Guest
pareizais

šitas ir trāpīts acītē….

tvnets
Guest
tvnets

Subjektīvi vidējais pasīvi aktīvais (latviešu) arhitekts – apātisks politehniskā institūta absolvents, kurš ‘labajos laikos’ sēdēja klusā centra vai vecpilsētas īrētā dzīvoklī=birojā un zīmēja (bieži vien par laimi sabiedrībai) nerealizētus projektus pie puslegāla Autocad. Viņš regulāri lasa vietējo laikmetīgās arhitektūras izdevumu "Latvijas Arhitektūra", pēdējā laikā iemanījies izmantot "Internet" piedāvātos e-žurnālus, jeb "blogus", no kuriem var reizēm smelties idejas vietējo arhitektūras projektu konkursiem – noder īpaši labi tad, kad abonēto žurnālu kaudze ir nodilusi no šķirstīšanas un pārpildīta ar krāsainām papīra grāmatzīmītēm. Lai arī Subjektīvi vidējais pasīvi aktīvais (latviešu) arhitekts mēdz būt garlaicīgs sarunu biedrs tiem, kuri nav ieinteresēti viņa specialitātē, viņš… Lasīt vairāk »

mis_kashmir
Guest
mis_kashmir

:p……šitais labs gan……..

neteikšu
Guest
neteikšu

Garlaicīgāku un snobiskāku publiku tiešām ir grūti atrast (starp "radošajām" profesijām). Katrs kurš kaut kādu atzinību sasniedzis, kas varētu būt radu un draugu lišķā apjūsma, par kādu niecīgu publicitātes devu, jūtas iekļuvs elitē. Uzmanības trūkums?. Patiess arhitekta dzīves piepildījums ir darbs, nevis pašapliecināšanās agonijas pašreklāmas. Publicēt vajag, inovatīvas lietas, tehnoloģijas- tagad tāds laikmets. Ir daudz tehnisku lietu, kas jārisina, kas ir jāpublicē mērogā 1:10 un jāapspriež, un šim portālam jau sen roku rokā jāiet ar inženieriem, tas var pacelt to latiņu Latvijā. Ar jauna "burta" plānojumu ne vairs pārstegsi kādu, ne iedvesmosi. Kur ir kaut viens portāls Latviijā ar projektēšanas… Lasīt vairāk »

pareizais
Guest
pareizais

šitas ir trāpīts acītē….

NeO
Guest
NeO

būtu tu meitene, es iemīlētos!

erk
Guest
erk

Oho! Smalks pavērsiens nelielajā ziepju operā! ;)))) Paldies tvnet-am par "nost ar rozā brillēm", esam dzimuši tikai rāpošanai…vai tā bija domāts?

NeO
Guest
NeO

būtu tu meitene, es iemīlētos!

erk
Guest
erk

Oho! Smalks pavērsiens nelielajā ziepju operā! ;)))) Paldies tvnet-am par "nost ar rozā brillēm", esam dzimuši tikai rāpošanai…vai tā bija domāts?

auns
Guest
auns

Piekrītu astrai, bet labus velosipēdus joprojām izdomā un ražo daudzi.

auns
Guest
auns

Piekrītu astrai, bet labus velosipēdus joprojām izdomā un ražo daudzi.

Artis Zvirgzdiņš
Guest
Artis Zvirgzdiņš

Veidojot publikācijas A4D, protams, ir zināms prieks, ja tās rosina kādas atsauksmes vai raisa diskusijas komentāros. Taču nereti gadās, ka tāda veida gandarījumu aizēno komentāru līmenis un dominējošā noskaņa. Ja iepriekš lielākās komentāru cīņu vietas, kur virtuāli dūres izvicināt un žulti izliet, bija pie dažādiem konkursu projektiem, tad tagad pašu konkursu vairs nav. Taču ne jau tādēļ, ka izjustu muļķīgo un naidīgo komentāru trūkumu, A4D pēdējā laikā pievērsies iepriekš mazāk kultivētai jomai – dažādu (nesen pabeigto) ēku publicēšanai. Iemesls drīzāk ir visiem zināmie apstākļi, kas nozīmē arī stipri nabadzīgu saturu portālā. Un, protams, doma, ka šādas publikācijas varētu interesēt plašāku… Lasīt vairāk »

Artis Zvirgzdiņš
Guest
Artis Zvirgzdiņš

Veidojot publikācijas A4D, protams, ir zināms prieks, ja tās rosina kādas atsauksmes vai raisa diskusijas komentāros. Taču nereti gadās, ka tāda veida gandarījumu aizēno komentāru līmenis un dominējošā noskaņa. Ja iepriekš lielākās komentāru cīņu vietas, kur virtuāli dūres izvicināt un žulti izliet, bija pie dažādiem konkursu projektiem, tad tagad pašu konkursu vairs nav. Taču ne jau tādēļ, ka izjustu muļķīgo un naidīgo komentāru trūkumu, A4D pēdējā laikā pievērsies iepriekš mazāk kultivētai jomai – dažādu (nesen pabeigto) ēku publicēšanai. Iemesls drīzāk ir visiem zināmie apstākļi, kas nozīmē arī stipri nabadzīgu saturu portālā. Un, protams, doma, ka šādas publikācijas varētu interesēt plašāku… Lasīt vairāk »

Jāzeps
Guest
Jāzeps

Davaj vācam parakstus un balsojam par māsu mājas nojaukšanu! Savādāk viņa traucē mums dzīvot.

Jāzeps
Guest
Jāzeps

Davaj vācam parakstus un balsojam par māsu mājas nojaukšanu! Savādāk viņa traucē mums dzīvot.

ņūtos
Guest
ņūtos

jebkurai darbībai (neatkarīgi no lauciņa, kurā tiek darīts) jārēķinās ar pretdarbības spēku, kas laviešu skaudīgajā sabiedrībā parasti visai pārliecinoši pārspēj pašas darbības spēku 🙂

ņūtos
Guest
ņūtos

jebkurai darbībai (neatkarīgi no lauciņa, kurā tiek darīts) jārēķinās ar pretdarbības spēku, kas laviešu skaudīgajā sabiedrībā parasti visai pārliecinoši pārspēj pašas darbības spēku 🙂

Renārs Putniņš
Guest
Renārs Putniņš

Nava smuki šādi drātelēt entuziastus. 1. Jo ēka ir uzbūvēta un tā nav draņķis. 2. Neviens nemēģināja pateikt:" ziniet veči ,šedevrs, iečekojiet!" , ja pateica norādiet. 3. Kā Artis minēja vienkārši ielika jaunāko radīto izstrādājumu un "thats all folks", tāpat kā ziņa:" šodien notika hasīdu salidojums Ebreju biedrības namā" . Tā nav ,ne laba, ne slikta ,tā tikai informē. 4. Ēka ir tapusi sadarbojoties arhitektam -klientam un videi( sociums, vide, utt..) un paredzēta konkrētam laika posmam ,atļaušos apgalvot, ja par to kāds bija gatavs tērēt resursus tātad ir labi, mērķis sasniegts, un to nu mums pēc šīm bildiņām nekādi nebūs… Lasīt vairāk »

ezīts
Guest
ezīts

ja visi teiktu "malači, malači" arī nebūtu labi. vajag tak kādu asumiņu 😉

ezīts
Guest
ezīts

ja visi teiktu "malači, malači" arī nebūtu labi. vajag tak kādu asumiņu 😉

au au
Guest
au au

pa lielam – interesanta buda. idejas pielietot un interpretet ari jamak. Pa celam radisies ari pavisam svaigas domas! Pienemu, cita lieta, ja pasutitajs nav lietas kursa un uzstadijums ir bijis principials.

Vienigais, pec foto nesapratu kas tur ar tam 2 stava terasem – ir vai nav, kas par ideju? Beigas saku petit planu – viss kartiba, acimredzot detalas majai vel nav pielipinatas. Margas, trepes, vasara, super!

au au
Guest
au au

pa lielam – interesanta buda. idejas pielietot un interpretet ari jamak. Pa celam radisies ari pavisam svaigas domas! Pienemu, cita lieta, ja pasutitajs nav lietas kursa un uzstadijums ir bijis principials.

Vienigais, pec foto nesapratu kas tur ar tam 2 stava terasem – ir vai nav, kas par ideju? Beigas saku petit planu – viss kartiba, acimredzot detalas majai vel nav pielipinatas. Margas, trepes, vasara, super!

knope
Guest
knope

20 gadi pagāja diviteņu kopēšanā

knope
Guest
knope

20 gadi pagāja diviteņu kopēšanā

Jēpis
Guest
Jēpis

Bet kāda jēga māju laukos celt uz stabiem un rāpties dzīvot augšā? Lai vairāk mašinas varētu salikt apakšā? It kā parasti rodas vēlme iziet dārzā un kaut kā tā nevis lavierēt pa trepēm un tad pa garu koridoru lai nonāktu dzīvojamā telpā.

jtd
Guest
jtd

Konkrētā vieta nav lauki, bet diezgan kompakts (sinonīms vārdam saspiests) pilsēttipa ciemats. Lauki ir, kad savu mājiņu liec 10 ha lauka vidū un pagalms, kur "nolikt mašīnu" ir vismaz pushektārs.

Jēpis
Guest
Jēpis

Bet kāda jēga māju laukos celt uz stabiem un rāpties dzīvot augšā? Lai vairāk mašinas varētu salikt apakšā? It kā parasti rodas vēlme iziet dārzā un kaut kā tā nevis lavierēt pa trepēm un tad pa garu koridoru lai nonāktu dzīvojamā telpā.

jtd
Guest
jtd

Konkrētā vieta nav lauki, bet diezgan kompakts (sinonīms vārdam saspiests) pilsēttipa ciemats. Lauki ir, kad savu mājiņu liec 10 ha lauka vidū un pagalms, kur "nolikt mašīnu" ir vismaz pushektārs.

Valdis Liepa
Guest
Valdis Liepa

[img]http://buildar…deres.jpg[/img]

http://buildar…as_Aaderes.jpg

Valdis Liepa
Guest
Valdis Liepa

biopatogēnais starojums ietver vairākus aspektus/ skat. BUILDING BIOLOGY 21-23 http://buildar…p/?page_id=424 lpp/ piemēram no Radona gāzes labi pasargāta dzīves vieta/ 7x smagāka par gaisu/ turpretī no cita veida starojuma var izvairīties pārvietojot mēbeles,ja vieta atļauj, bet ja vietas trūkst guļamistabu var izmantot kā darbistabu.Neiferts uzrāda 10mV lielu lauku no vienā virzienn esošas āderes, tātad krustpunktā tas ir ap 20mV, kas 2x pārsniedz cilvēkam pieļaujamo normu, līdz ar to agrāk vai vēlāk jādomā par vizīti pie ārsta.uzrādītā pētījumā nav parādīts Hartmaņa tīkls, kas arī iespaido veselību.Mūsu senči vietu mājai izvēlējās rūpīgāk, domājot par turpmāko dzimtas labklājību.Pētījums veikts distancēti,tāpēc iespējamas nelielas neprecizitātes.

Valdis Liepa
Guest
Valdis Liepa

[img]http://buildar…deres.jpg[/img]

http://buildar…as_Aaderes.jpg

Valdis Liepa
Guest
Valdis Liepa

biopatogēnais starojums ietver vairākus aspektus/ skat. BUILDING BIOLOGY 21-23 http://buildar…p/?page_id=424 lpp/ piemēram no Radona gāzes labi pasargāta dzīves vieta/ 7x smagāka par gaisu/ turpretī no cita veida starojuma var izvairīties pārvietojot mēbeles,ja vieta atļauj, bet ja vietas trūkst guļamistabu var izmantot kā darbistabu.Neiferts uzrāda 10mV lielu lauku no vienā virzienn esošas āderes, tātad krustpunktā tas ir ap 20mV, kas 2x pārsniedz cilvēkam pieļaujamo normu, līdz ar to agrāk vai vēlāk jādomā par vizīti pie ārsta.uzrādītā pētījumā nav parādīts Hartmaņa tīkls, kas arī iespaido veselību.Mūsu senči vietu mājai izvēlējās rūpīgāk, domājot par turpmāko dzimtas labklājību.Pētījums veikts distancēti,tāpēc iespējamas nelielas neprecizitātes.

a
Guest
a

Nesamakslota, vienkarsa, var but pat ta ka nedaudz neviziga (varbut sis nav precizs vards), un sarakana, kas man ka sarkanas krasa milotajai ar liekas ir nozimigs binuss 🙂

Tai pat laika , man liekas , ka arhitektam nav jaatrisina VISS, ir jaatstaj ta teikr- briva vieta jusu (pasutitaja) fantazijai, ta teik telpa, kur ari pats iedzivotajs var aktivizeties, un pa istam apdzivot savu vidi , un sajaj gadijuma, mana skatijuma tas ir majas pagalms, ka ari iespejams ka interjers.

a
Guest
a

Nesamakslota, vienkarsa, var but pat ta ka nedaudz neviziga (varbut sis nav precizs vards), un sarakana, kas man ka sarkanas krasa milotajai ar liekas ir nozimigs binuss 🙂

Tai pat laika , man liekas , ka arhitektam nav jaatrisina VISS, ir jaatstaj ta teikr- briva vieta jusu (pasutitaja) fantazijai, ta teik telpa, kur ari pats iedzivotajs var aktivizeties, un pa istam apdzivot savu vidi , un sajaj gadijuma, mana skatijuma tas ir majas pagalms, ka ari iespejams ka interjers.