Trešdien, 10.jūnijā plkst.15.00 Liepājā, Vecajā ostmalā 54 atrodošās ēkas telpās, pilsētas Jūrniecības muzeja izveidei notikušā arhitektūras metu konkursa žūrija paziņos vērtējuma rezultātus un nosauks uzvarējušo priekšlikumu autoru vārdus. Pasākuma gaitā — godalgoto darbu prezentācijas, vīns un salonmūzika.
Arhitektūras metu konkursam par Liepājas Jūrniecības muzeja izveidi Vecajā ostmalā 55 un 56 šāgada 30.aprīlī tika iesniegti 45 darbi. Pēc žūrijas komisijas vērtēšanas sesijām jau darbu nodošanas dienā un otrajā kopā sanākšanas reizē 26.maijā, kuru starplaikā risa apjomīgā iesniegumu materiāla izpēte elektroniskā formātā, labākais piedāvājums ir atrasts. Konkursa rezultātu svinīgā paziņošana notiks 10.jūnijā, kad, atverot aploksnes, noskaidros arī uzvarējušo autoru vārdus. Pārsteiguma balvas pasniegs Liepājas kultūras pārvalde un Liepājas muzejs.
Uzvarētāju nosaukšanas dienā turpat, Liepājas Vecajā ostmalā 54 atrodošās ēkas telpās, kuras tika izvēlētas iesniegumu izskatīšanai tieši pretim konkursā projektētajam objektam, publiskai apskatei būs pieejamas visu izskatīto 45 darbu zīmējumi un maketi. Latvijas arhitektūras konkursu pieredzē pagaidām rekordlielās dalības liecību izvietošanai bijusi nepieciešama 180 kvadrātmetru liela platība.
Konkursa darbu virtuālajai izstādei portālā A4D atļauju publicēt divi no dalībniekiem nedeva, viens — atteica pēc publikācijas. Tā kā konkursa nolikums izpalika bez punkta, saskaņā ar kuru darbu iesniedzējs, piedaloties vienlaikus piekrīt tā anonīmai [ar devīzēm] izrādīšanai publiskajā telpā starp žūrijas lēmuma pieņemšanas un aplokšņu atvēršanas sēdēm, konkursa organizētājs — Liepājas pilsētas Būvvalde — par piekrišanu publikācijai īpaši A4D veica elektronisku aptauju, konfidencialitāti saglabājot vienas personas — būvvaldes biroja vadītājas un žūrijas komisijas sekretāres Gitas Lukates — kompetencē.
Liepājas galvenā arhitekte Iveta Ansone pilsētas medijiem paudusi, ka konkursa līderi izvirzījušies jau darbu atlases pirmajā kārtā. Turklāt noslēdzošajā balsojumā žūrijas pārstāvji bijuši teju vienoti. Ansone nav slēpusi, ka atsevišķu arhitektu rokraksti šķituši atpazīstami, tomēr par veiksmīgākajiem autoriem nojausmas neesot. No viņas iepriekšējā minējuma par darbu sadali trīs pakāpēs — saudzīga vai mūsdienīgi drosmīga rekonstrukcija, kā arī pavirši izstrādātie priekšlikumi — intriģējoši kļuvis zināms, ka par labāko atzītais projekts iekļaujoties visās trijās no tām.
Konkursa noslēguma pasākumā 10.jūnijā iespējamajiem trim finālistiem jābūt gataviem izrādīt un izklāstīt savas koncepcijas klātesošajai publikai, lai raisītu diskusiju par labākās arhitektūras atrašanu jaunajai Liepājas Jūrniecības muzeja ēkai pēc žūrijas un citu konkursantu domām. Cits par cita darbu dalībnieki varēs balsot atklātā savstarpējā totalizatorā. Sarīkojuma saviesīgajā daļā klātesošos priecēs muzikāls pavadījums un glāze vīna, kā arī vakara turpinājuma izklaidēm pārpilnā vieta — Vecās ostmalas promenāde. Vai un cik ilgi konkursa darbu izstāde būs pieejama sabiedrībai turpat vai citviet arī pēc 10.jūnija, vēl nav zināms.
Šodienas atrakcija Nr.1. Konkursantu atpazīšana.
nunu, a4d aptauja drīzāk liecina par to: cik daudz liekas enerģijas ieguldīts piedāvātā = cik censoņi centušies pie katra no piedāvātā.
aptauja: energoefektivitātes barometrs!
loti loti labi butu ja vel plani butu pievienoti
un ja suņa naglu pēdu skrāpja pievienotās kultūras vērtības skaņu atvienotu….
projektu rūsa taisīja tie paši kas igaunijas vēstniecību rīgā? contol c+v
Shokeja tas, ka ledus laivas pagaidam lideros…
Izskatās, ka šajā konkursā piedalās pilnīgi visi – gan Sāna, gan Grobiņas bērnudārza audzēkņi, gan Infantīļi, gan Padomju indženieri, gan Zaļie fetišisti, gan Simts gadus veci tēlnieki, gan Nīderlandieši (pašu krusttēvu ieskaitot), gan David Chipperfield, gan Z.Hadid no deviņdesmito gadu sākuma, gan pseido-PLOT entuziasti, gan Coop Himmelb(l)au sekeretāre!
Fantastiski, ja būtu šāds ķēriens no deviņdesmito sākuma, Latvija kļūtu par arhitektūras ceļotāju top Destineišn-u, give us more!
Vispār jau šis piedāvājums varētu būt atsevišķas nopietnas sarunas vērts, taču … kaut a4d komentāros šad tad parādās pa graudam, taču pagaidām nekas neliecina, ka kas varētu notikt (kaut agrāk, pie zaļākas zāles, te dzīvības bija krietni vairāk). Ir mums kādi arhitektūras kritiķi un par tādiem kļūt gribētāji vai nav? Jautājums gan retorisks …
Skatījos bildes un gluži kā pēdējās desmitgades (un laikam jau arī senākus) žurnālus šķirstot, tai skaitā vietējos.
Un vēl, gandrīz visos darbos manāma absolūta vienveidība … nez, tas būtu tāpēc, ka visi vienu skolu esam beiguši?
Ōrdens par novērtējumu, es jau ilgi naktīs neguļu un domāju vai man tikai izliekas, vai kā, bet tu trāpīji ābolī.
izskatās, ka dažam labam varbūt tomēr nevajadzēja piedalīties. Kvantitāte šeit tomēr nepāraug kvalitātē… skumji-ledus laiva lai…
Baigi jauks rakstiš i aptauja laba 🙂
BY–AT-IN, JŪRAS VILKS,JŪRAS BANGA… AK, nē Liepājā! lūdzu lūdzu
liela dalja no piedaavaatajiem variantiem ir diezgan prasti. dazhi bija arii tiiri ok.
japaslavee vieniigi darba prieks, zinu ka bija arii dazhi kas nepaspeeja savu domu graudu no galvas izprinteet:)
vispār bēdīgi. ja no 45 darbiem tikai 5 vispār kaut mazliet aizķer… kaut kas nav labi… moš LAS varētu bezmaxas zāli dalīt. lai tak li li li li li li lido!
10, labs procents.
Savukārt, "muzejs arī ir bizness", šādu, sabalansētu produktu statistiski ir vēl mazāk.
Tas mani šoreiz priecē!
No dažām bildēm jau grūti saprast. Vai šie secinājumi nav pārsteidzīgi?
nedomāju viss. jo to, ka kopējai bildei trūkst svaiguma, to var pateikt uzreiz. neba funkcionālais risinājums i zelta griezumi izvilks visu to padarīšanu… svaiguma trūkst! svaiguma!!! manuprāt pie vainas ar tas fakts, ka ir jāpaiet krietnam laika sprīdim kāmēr tas arhitekts sapratīs kas šajā ekonomiskajā situācijā no viņa tiek prasīts. vai tad, kad visur tiek apcirpts budžets, maz var atļauties greznas dzīres. man jau liekas, ka ne tikai var, bet pat vajag. taču lielā daļa darbu ir no sērijas – pa kluso, pa mierīgo, netracinot, taupot latiņus… taču tur jau tā lieta, ka minimāls budžets vēl nebūt nenozīmē, ka jābliež… Lasīt vairāk »
Par odziņām pilnīgi piekrītu! Tikai jautajums- kur un kādā vietā? Tieši konkrētajā Liepājas kanāla krastmalā- vai tiešām nepieciešams kliedzošs uh! apjoms? Vismaz tā es to saprotu, jo no dažām bildēm svaigumu var just tikai apjoma atvēzienā.
Bet, paldies, a4d par ieskatu visos piedāvātajos darbos!
Nu re, pavisam atklāti parādās neizpratne, kas īsti ir "odziņa" un svaigums un automātiski tiek pieņemts, ka tam jābūt kam kliedzošam. Kliedz gan šķērsām, taču pāris tādi piedāvājumi arī bildēs manāmi. Ja pareizi atminu, šis tas no piedāvātā netālajā Klaipēdā kādu laiku jau uzcelts. Un vēl – piedāvāto konkursa telpu programmu varēja diezgan brīvi ietilpināt jau esošajos apjomos, attiecīgi nekāda gigantomānija nebija nepieciešama. Tas, ka pie šīs programmas nevienam nebija bijis vaļas piestrādāt (pasūtītājam pagaidām maz intereses, bet muzejs laikam pieradis ne prasīt, bet iztikt, ko atmet), ir kopīga daudzu konkursu problēma. Tas pats ar teritoriju, kas dabā ir stingri… Lasīt vairāk »
atkal gaidāmi kašķi par programmas (ne)ievērošanu un līšanu ārā no zemesgabala?
acīmredzot pats galvenias ogotājs nav iedziļinājies darba uzdevumā-
telpu programma, kas tika iedota satilpināma divu stāvu apjomos dotajā zemesgabala teritroijā
Šķiet neiedomājami pārdroši ap… risinājumus pat neiedziļinoties- ja nu vien ogotājam nav telepātiskas spējas…
Svaigums ir svaigs tikai ļoti īsu brīdi,
Varbūt labi, ka vismaz daži mēģinājuši piemēroties vietai, mērogam, kaut kā respektēt esošās būves un mūsu valsts paīso vēsturi , nevis tikai bliezt "svežaku", kas visiem riebjas jau tad, kad jāsāk realizēt . Darbi jau arī līdzīgi tikai tāpēc. ka lielā daļā redzams vecās būves apjoms- būtu viņi 6, tad jau varbūt neapniktu skatīties uz 1stāvu spīķerīti. Vaina ir 45 darbu daudzumā.
Daudzumā noteikti nav vaina. Tas tikai mums nepierasti, bet paskatoties uz neseno Zviedrijas konkursu pieredzi, kur darbi tiek iesniegti simtos, ja tā notiktu Latvijā (mums ir pietiekami daudz sertificētu arhitektu un biroju un arī ambiciozu "mākslinieku", lai vismaz teorētiski to sasniegtu pat lokālā konkursā), ko tad teiktu?
Es jau tikai par to, ka liela daļa kolēģu bija saglabājuši vismaz vienas ēkas apjomu, kas apskatot tikai vizualizācijas, radīja šo vienādu ēku iespaidu. risinājumi bija pat diezgan linteresanti, nu nezinu kāpēc atkal R>P viss slikti. Varbūt mūžīgo gaušanos vajag atlikt?
āmen, ta jau bliežot kaut kādā esošā vēsturiskā vidē ar visiem darbiem jābūt vienādiem, jo "liela daļa kolēģu bija saglabājuši vismaz vienas ēkas apjomu" (lasi- esošo vidi). a gaušanās te nemaz nav sākusies. lai gan būtu par ko – teixim… diezgan sūnaino muzeja programmu. izņemot to vienu vīriņu – fanātu, kurš māk nodeklamēt visu latvijas jūrniecības vēsturi no A līdz Z, pārējiem konkursā iesaistītajiem muzejniekiem bija mērens PO – kā, jums tak kvadrātmetri iedoti, ko tad jums vēl vajag? imho, muzejs nav angārs, kur galvenais ir rampa + m2 + m3. btw tas vīriņš ar bija atrodams tik pēc cītīgākas… Lasīt vairāk »
manam patīk tā pudele! cool! Tik trāpīgi orgināli un pat daudznozīmīgi!
Bietes balva garantēta!!
Lielākajā daļā projektu tiek apspēlētas dažādas ēkas detaļas, bet nav domāts par pilsētbūvniecisko aspektu. Tik brīnišķīga novietne Latvijas konkursos reti parādās. Ir kanāls, ir promenāde, bet lielākā daļa piedāvājumu varētu būt novietota jebkur. Promenāde un muzeja apkārtne taču varētu būt vieta, kur cilvēks nāk socializēties. Kāpēc tik maz promenādei atvērtu projektu ? Kāpēc tik maz no tā – vēstījuma ?
muzejam ir savs uzdevums, promenādei un kanālam pie tā-savs. kopējā lieta kas viennozīmīgi ir jaietur- saglabāt ansambļa koptēlu.
Tev bij visas iespejas piedalities un atvert ko gribi un uz kogribi!
Ja izlasīji nolikumu vai komentus, tad darbu robeža – ēku ārējā kontūra, respektējot Arhis"a labiekārtojumu, tā kā pilsētbuvniecība atkrīt, atliek tikai organizēt ieeju – no sāna vai gala. kas protams žēl, bet, pieņemu, ka kāds domājis par kopīgo risinājumu kanālmalai.
galvenais jau turistiska atpazišana, nevis arhitekta estētiskais priekšstats
Visi te baigie profiņi savākušies, tikai paši neko nedara. Darot kopā var nonākt pie kopsaucēja. Ne jau arhitekti būs vienīgie, kas šo skatīs. Bet jāpiebilst, ka nearhitekti neieraudzītu to, ko vēlējušies arhitekti šajā objektā. Tādēļ profesionāļi izvērtēs, ko sabiedrība grib… Te rodas iespēja šo šauro profesionāļu loku kontrolēt.
Vienīgais, ko nearhitekti vēlas, lai tiktu objekts vērtēts par labu viņu vajadzībām, nevis izvirzīto profesionāļu/vērtētāju kōrišiem…
Tā teikt tīra sirdsapziņa vērtētājiem pret sabiedrību kopumā ir galvenais kritērijs, manuprāt!
-ieteikums sliekai- lien atpakaļ zemē vēl 100 gadus, jo te plosās nacionālās īpatnības un baigais kalvīša gadu iekustinatais spara-rats un ar-tehi ir diezgan inerti reakcijā uz pārmaiņām.
Ir arī tādi ‘nearhitetekti’, kas ļooti labi redz, ko a.god. architecti, atbraucot pirmo reizi uz Liepāju, pēc ar innovētu copy-paste radošu pieeju spēj uzradīt. Par lielu pārsteigumu izrādās, ka daudziem archguru nav pat nojēga, ka pašvaldības muzeja filiāle nav modernās mākslas muzejs vai koncertzāles otrā kārta.
paskaidro tuvāk. Citādi nav skaidrs par ko runā pArt…
Tepat zemāk Putniņa kungs ir lieliski aprakstījis gan konteksta ignorēšanu, gan citas funkcijas (privātenes) apjomu pieskeilēšanu novietnei. Taču pāris piem.:
1.Neņemos kategoriski apgalvot, ka darbs Pūsēns (ir tāda kāpa Jūrmalciemā) ir variācija par Snøhetta Oslo operu, taču labi zinu cik garlaicīga panorāma paveras no blakus esošā loču torņa. Tāpēc pieņemu, ka darba autori nemaz paši nav redzējuši savām acīm to, ko piedāvā citiem kā vilinājumu.
2. darba Liepāja var nakts vizene (starp citu, muzejus 6 pm slēdz ciet un gaisma is off) rada koncertzāles foajē vīziju pirms trešā zvana…
Neba nu Snøhetta pirmie palaida cilvēkus uz ēkas jumta, droši ,ka ne pēdējie. Panorāma – varbūt tur tā oga meklēta 🙂
Manuprāt citos darbos ir uzkrītošākas vizuālās līdzības (piem. OMA Porto opera).
Tas nu tā.
Par nakts bildēm gan piekrītu – varētu būt kāds dekoratīvs/ekonomisks fasādes izgaismojums, bet ne vairāk.
Ā, tikko atcerējos – pie mums tak ziemā jau puspiecos ir nakts 😉
nez vai vaig tā noņemties gar to muzeja gaismas slēdzi. nez vai muzeja slēgšana līdz ar tumsu ir tabu po žizņi. ja gaismas slēdzis palīdzēs muzejam kļūt pieejamākam darbaļaudīm arī pēc darba dienas, urrā labi apmeklētajām 365 muzeju naktīm gadā! ok – 250, izskaitot brīvdienas
Skats no Loču torņa:
http://virtual…o/IMG_4207.JPG
http://virtual…o/IMG_4222.JPG
Plašs skats uz kanālu, kuģīšiem, arī jūru var redzēt.
Es teiktu, ka ir pietiekami interesanti.
Laikam jau jāpiekrīt vien būs par to gaismas slēdzi – pat nolikumā bija teikts, ka kafejnīcai vajag atsevišķu ieeju, līdz ar ko tā varētu būt pieejama arī pēc 18:00.
no Loču torņa izskatās diezgan labi
Interesantuma tests – mēģināt aplūkot bildi max ilgi, uzņemot laiku. Starp citu, portālceltņi reālajā dzīvē kustās tikai tad, kad kuģi pietauvojušies piestātnē. Arī caur tālumā redamajiem Dienvidu vārtiem tie nemaz tik bieži neienāk. Vai nākamo reizi atkal kāpsiet augšā, lai ieraudzītu šo pašu bildi?
Dīvaini, kā aizbraucu pie jūras, vienmēr vēroju saulrietu. Un darīšu to arī turpmāk. Man patiešam patīk skatam atvērts horizonts. Bet galvenais, ka aizbraucot pie jūŗas, man ir dota iespēja izvēlēties – vērot to saulrietu vai nē.
Tieši par to ir stāsts – kāpēc izdot milzu naudu, ja to visu var vērot tāpat no zemes līmeņa. Es ieteiktu pavisam nelielu daļu no finansējuma piešķirt dienvidu mola labiekārtošanai – apgaismojumam, soliņiem, margām. Tāds nieks vien ir, taču viļņu rotaļas ar molu viļņlaužiem interesantāk vērot tuvumā.
Pie plānotā muzeja no zemes līmeņa to (horizontu un saulrietu jūŗā) neredzēsi, un diemžēl promenāde noslēdzas ar muzeju, pieeja jūrai gar kanāla malu ir slēgta.
Vēlreiz – muzejs, manuprāt, stāsta stātu par to, kā vīri jūru brauca, mīlēja, bijās.
Saule, rietot dzīvajā, nav muzeja eksponāts, tā ir jāskatās citā vietā un citā diskursā. un par to nav nepieciešams dižķibeles situācijā maksāt kūlo piķi. 🙂
es jau ar par to, ka stāsts ir par stihijām
Dižķibeles situācija ir pašlaik, bet muzeja ēka un promenāde būs krietni ilgāku laiku.
😉 precīzi trāpiji – tieši stihija ir tā, kas vilina…
Tāpēc Liepājā jābūvē Promenāde jūrā a la Palanga!!!
Pareizi, bet kamēr nav (vai arī nekad nebūs) promenāde, var pakāpties uz muzeja jumta 🙂
jocīgi, bet kāpšu gan! pat ,ja nekas nekustētos un jūrā būtu bezvējš….
man ari no tālienes patīk…pat vairāk , kā no tuvuma
Pirmkārt mani nepamet skepse par turpmāko procesu attīstību, kaut kā manā aizdomu noēnotajā prātā, tas viss korelē ar pašvaldību vēlēšanām un potenciālajiem bonusiem politiķiem. Tas arī mūs atturēja no šādām atrakcijām. Patlaban gan skatiens laisks un nebūt nepretendē uz objektivitāti (neredz funkcijas ,plānojumus, kopsakaru), tā ka potenciāli aizskartie mieru! Otrkārt, kvantitāte neir kvalitāte, ne tikai attiecībā uz kopējo birumu, bet vismaz divu komandu dubulto darbu (ATRASTS LIEPĀJĀ un LIEPĀJA VAR ( birojs par piekāstiem likumiem, tas ,protams, man tik liekas) un CONTAINART un KUGIS KRASTĀ( sveiciens kolēgam)). MAnuprāt taktika nestrādāja. Piekrītu Reinim Liepiņam ,laiks kolēgi mācīties apvienoties un nonākt pie… Lasīt vairāk »
Vai Tu lūdzu nevarētu izteikties īsāk?
Varu , Ausma!
Ja Tev vajag sloganos, tad: " ILGLAICĪGA ARHITEKTŪRA PĀRI VISAM! "
Ja nu tomēr argumentus un sajūtas, tad skati ,lūdzu, augstāk.
visilglaicīgākā ir pazemes ala er ekoloģiju pilnīgi sadraudzīga, vizuāli netraucē, vai tas ir tas kas tev patik?
kas ir "navālais stiliņš" ? vai tomēr neprecīzi uzrakstīts?
Dīvaini- vispirms sliktie , kam jūras muzejs saistās ar enkuriem (nez ko tad plānots taja muzejā eksponēt??)bet tad pētšņi ATKLĀSME- man patīk tas kur "navālais" stiliņš? kas tad nu ? Vajadzēja taču ko pilnīgi ar jūru nesaistītu – tad būtu kā LV pieņemts – visiem patīk, jo nav par tēmu.
Peace! Ekspozīcijas vide un eksponējamais materiāls nava viens un tas pats, ja Jums liekas , ka ir, tad tas ir žēlīgi.
Cien, ATKLĀSME, neņemiet no konteksta teksta fragmentus,lūdzu!
Vides KONTEKSTS , nav citācijas.
starp publicētajem darbiem ir pāris ar augstu abstrakcijas pakāpi (AA111, Cilvēki un sauszemes, Suvenīrs). Ja konkursu rīko vienā kārtā, tad žūrijai ir ļoti augsts risks izvēlēties kādu no darbiem, aiz kura nav redzams segums reālai projektēšanai.
Vispar te paraditas tikai dazhas bildes un nav ne pask.raxta ne citas planshetes, ta ka spriest par realo buvniecibas iespeju principa nav iespejams!
"ilglaicīga arhitektūra" ir no saukļu kategorijas: "svinīgi pasludinam, ka nākamā cilvēku paaudze dzīvos komunismā!"- tieši tik pat vispārējs un netverams, bet ļoti labs, lai aizpildītu teorētisku tukšumu. Bet interesē varbūt tikai 5% šo teritoriju apdzīvošošu cilvēku, kas ieguvuši naudu, lai domātu par būvniecību.
)): Labs piemērs- ēku siltināšanas kampaņa un visi tie piedāvājumi, sertifikāti un normatīvi kā aprēķināt ēku siltumzudumus celtnēm, kas pie mums lielā masā būvētas pēc tipveida projektiem un kuru dokumentācijā ir visi dati par tādiem. Tā teikt kārtējais darbs "labiem puišiem". Citādi varētu ņemt un vienkārši siltināt pēc tipveida risinājuma.
Читать было бы куда полезней, если бы писали ЗДОРОВУЮ критику. Когда защищаешь свою идею, и готов к критике, хочеться услышать что то дельное, а не пустое.. Сам только учусь. Соберитесь, господа! Чтобы осуществить лучшую идею из сказанных (обьединяться), нужно начать с основ – научиться общаться. Всем удачи! Сколько бы мнений ни было, то что работ много – это хорошо.
šajā ziņā, diemžēl, pilnīgi jāpiekrīt kolēģim – tā latviskā mēlīšu trīšana ir smagi piegriezusies
patiešām, lasot komentārus, kā izslāpušais oāzi pa tuksnesi klīstot, varam meklēt tās nedaudzās replikas, kas aizskar pašus projektu risinājumus vai to argumentāciju
salīdzinoši .ru profesionālajās lapās veselīgas, kaut arī dedzīgas diskusijas ir daudz daudz vairāk…
– mentalitāte, kā smejies, te laikam tāda :/
vispār līdzība ir, bet varbūt vienkārši tā pati mūza…http://www.dan…casa_da_musica/
eh….(lasīt ar dziļu nopūtu)
nu normāli, ņemot vērā ka ir iesniegti 45 darbi, gandrīz visi balso par savējo un tāda objektīva aptauja jau nevar iznākt. Droši vien izsludinot šo akciju, a4d nepadomāja, ka neitrālu vērotāju tikpatkā nav.
Tajos laikos ar zaļāku zāli iekš a4d balsot varēja vien pēc ielogošanās. Ne kā tagad – 1000x par savu projektu …
-mīlu šo portālu, jo var redzēt, ka pelēkās šūniņas kustas!
man ar pries ka emocijas kuusaa!!! paldies ka esi!:)
klausoties apkārt kolēģu komentārus (dzīvajā nevis a4d), šobrīdējo aptaujas līderi MUseaUM, daudzi atzīmēja kā favorītu. tā ka varbūt nav tik nepareizi.
mjaa…. tikai tamdel ka izpilditajs MA..K?
neko vairak paslaik ka sagruvusu skuni uz kura pat paredzets pastaigaties saskatit nevar…. sorry
kamoon:
chek out da prodžekt by PLOT:
http://www.big…soro/soro.html
ui….
mjāā…
vilka jau uz dāņu rokrakstiņu, bet šitā…
iepriekš gan vairāk mans koments par to, ka apšaubīta aptaujas ticamību – par to ka paši tikai balso. jo vienkārši tiešām, dzirdu ka daudziem patīk museaum – diez vai gan galvenokārt dēļ simpātijām pret autoriem
eu! kaa ta Tu zini, ka tas MA…K?
Interesanti jumti, bet briesmīga gala fasāde, nu tāds postiņš, nez vai M…k
nu saja linka skaidri saprotama jega tadam priekslikumam- insolacijas nodrosinasanasaspiestaja apbuve- un brivas pastaigu teritroijas iegusana- kas dotaja apkartne ir paarpaareem
protams pa gaumi nestridas…
mjaa, sākumā MUseaUM paķer ar apjomu, bet tad rodas jautājiens par programmu, jeb m2 > izskatās, ka šajā piedāvājumā m2 ir par ~40-50 pročiem mazāk kā pārējos darbos, ja nu vienīgi nav ierakušies pazemē. vai kāds, kurš piedalījās un pārzin prasīto programmu varētu nokomentēt?
manuprāt, veiksmīgākie ir 3 darbi:
– Mare Nostrum
– Atrasts Liepājā
– mūsējais 🙂
Veiksmi vēlu visiem dalībniekiem!
izklausās briesmīgi, man tie nemaz nepatīk un arī MuseaUm ne, .balsosana īsti korekta nav arī tāpēc, ka spriest par darbiem pēc pāris bildēm ir nepareizi- bez ārējās čaulas mazsvrīga nav arī funkcija, ekspozīcijas iekārtojums, kas varbūt neliekas tikbūtiski arhitektiem, bet patiesībā ir merķis kāpēc šī ēka tiek rekonstruēta.
Mare Nostrum pārāk līdzīgs Porto operai, ka vēlāk nav nepatiksanas.
Funkcija un telpu plānojums šajā stadijā ir galīgi četršķirīgi, īpaši tāpēc, ka galvenais iemītnieks neko jēdzīgu nav prasījis un, kā redzam no cien. kolēģa googoo augstāk rakstītā, nav pat bijuši ieinteresēti to darīt un atgaiņājušies kā no uzmācīgas mušas. Tomēr tik specifiska muzeja organizāciju vislielākajā mērā nosaka tā ekspozīcija – un ja nu ir vēlme izlikt ko Vaasa-veidīgu vai vismaz kādu vikingu laivu atliekas. Tā kā pie plānojuma nāksies atgrieties un laikam pat sākt visu no gala (pagaidām atmetīsim domu, ka nekas tālāk par šo konkursu nenotiks). Tai pašā laikā vēl vienkāršāka, skaidrāka un minimālāka telpu programma laikam ir tikai… Lasīt vairāk »
ai mare nostrum autors kads varetu palidzet saprats uz ko versta primari apjoma kompozicijakas nosledzas ar lielu ekranu?- starp citu udnes-kalnals-jura ir uz citu pusi, ka ari promenade nebeidzas ar muzeja eku
starp citu, saprašana notiek līdzībās!
-jauna atklāsme- plaģiāts=līdzība,bravo
Cien kolegas , vai ZB nav iestājies ar to kokrēto influences avotu piemeklēšanu kolēgu darbiem?
Vai gadījumā nav jābūt mazliet objektīvākai analīzei?
Sevišķi MARE NOSTRUM gadījumā, kur vispābā tik vien kā attāla līdzība ir ar augstāk definēto avotu. KAut kā mūsu kaimiņi Baltijā, dikti nesatraucas, ja sanāks kas dikti līdzīgs populāriem Benelux un skandināvijas risinājumiem (ja tie sēž konkrēta vietā, par ko satraukties?), mēs kaut kā uzreiz gribam šādi pazemnināt autorus, nav labi manuprāt.
atkartojos:
vai mare nostrum autors kads varetu palidzet saprast uz ko versta primari apjoma kompozicija kas nosledzas ar lielu ekranu?- starp citu udens-kalnals-jura ir uz citu pusi, ka ari promenade nebeidzas ar muzeja eku
Šim objektam ir līdzība ar veselu kaudzi pasaules projektu un uzceltu ēku, no kurām Porto varētu nemaz nebūt tā tuvākā.
Objekts jauks, taču varētu atrasties jebkur, tikai ne šajā vietā. Kāpēc, to jau zemāk norādīja … kaut gan, atkarīgs tomēr no ekspozīcijas, ja nu pret to logu ir kas, ka saullēkts to dara spēcīgāku. Katrā ziņā, šis ir viens no nedaudzajiem, kas seko aktuālajām šībrīža pasaules tendencēm. Patikšana/nepatikšana ir cits stāsts.
Kultūras centrs Baerum, kurš triumfē Oslo priekšpilsētas Sandvikas kultūras asi, Snøhetta, 2004-5.
http://www2.a4d…ttelu_galerija/
viss uzasēts un grozās ap muitas ēkas priekšlaukumu (skat arhisa labiekārtojumu). stiklojums ar. kas arī labi pamanāms soļojot pa promenādi (pic1). aiz tā stikla, izmantojot slīpumu, semināru telpa.
par porto…. nu bija otrādāk. uzzīmējām, pēc tam vienā brīdī paši sasmējāmies par līdzībām. vispār jau doma aizgāja pa citu ķēdīti. visa tā forma un ar iekšējā funkcija ir jūrā un ap jūru atrodamu lietu stilizēts mix. slīpums un lielais stiklojums – reference par klasisko kuģa pūpi (pic2). that’s all
Pasaules tendences tas tā visi vienu gadu visur vienā treniņtērpā? Tikai citur jau tie treniņtērpi apvalkāti pirms gada.
Nedaudz ilglaicīgāk. Ir jau realizēti objekti, bet joprojām parādās projekti un prezentācijas tajā paša stilā. Tikai to "treniņtērpu" ir krietni vairāk par vienu un viņi ir ļoti atšķirīgi, taču salīdzinājumam, diemžēl, ir vieta.
sanācis ir virssirsnīgāk ar veselīgu devu romantisma vismaz tēlā, kas tik ļoti iztrūkst pa lielam piedāvājumos.
Kā saprotu publikas daļas pēkšņā uzsēšanās uz MARE NOSTRUM par kaut ko liecina? 😉
nē, nē Tu nepareizi traktē, Tev izdevās, Tu priecāies, Tu priecājies par savu izdošanos , savukart man lai priecātos par Tavu izdošanos prasās pēc viena Tērvetnieka no Tevis, jo pagaidām man tikai patīk.
Nu kaut kā tā…. ,kas žēl vai kaut kā padalīties priekā….;-)
ok, tērvetnieks būs 😉
ech.. studenta manierē tapis nīderlandiešu kičs …
es nobalsoju par šito 🙂 un tajā brīdī konstatēju, kā izskatījās, ka biju pirmais (un nebūt ne pirmajā dienā) kāpēc citiem nepatika? nezinu man patika, jo ir redzams mērogs, kas ir salīdzināms ar upes plašumu (nost ar birģeriskajām viduslaiku ainavām to replikās! 😉 patika arī, ka liels kā kuģa korpuss ka skulpturāls un materiāla semantika uzrunā Un es, sorry, nepiekrītu tiem oponentiem, kas tik sīksti pēc "pasaules analogiem" meklējas, lai tikai kādu birku te komentāros piekārtu – nu ir tādas pasaules tendences mūsdienās!! :)) vēl Treimaņa (?) darbs patika – arī tāds vērienīgs, ar savu mērogu, bet arī ar vietai… Lasīt vairāk »
nav tikai sūdzība par sen atzītas tendences atkārtošanu, bet ar 3D vizualizciju (ceru) mānīgs efekts, ka tieši šis darbs ir nemērogā ! bet tur laikam makets jāredz !
HEI, TAUTA!
balsosim par Jude Law, pofig arhitektura
liepaja var pedeja bilde, nakts bilde ir viena no smukakajam shaja bilzu klasta
patiesam- labs birojnams!
lieku uz 55-66
Man patīk Laiks kā jūra, Liepāja var, Atrasts Liepājā un Museaum. Korekti.
Daudzi darbi ir "vidēja satura kopijas" un citāti no vācu, somu un dažu stārarhitectu darbiem. Kustinam smadzenes, riskējam un tad jau dzemdēsies vēl svaigākas, ne tikai noskatītas vīzijas. Nav ko cepties – iedomājieties, kā būtu, ja vismaz 24 darbi būtu vienā līmenī un oriģināli&perfekti sēdētu vidē ?! Katastrofa 🙂 jo beidzot būtu jādomā reāli, kā exportēt savu potenciālu uz ārpusi, abet citādi var čubināties tepat pa sētas smilšu kasti..
Nav ko cepties – iedomājieties, kā būtu, ja vismaz 24 darbi būtu vienā līmenī un oriģināli&perfekti sēdētu vidē ?! Katastrofa 🙂 jo beidzot būtu jādomā reāli, kā exportēt savu potenciālu uz ārpusi, abet citādi var čubināties tepat pa sētas smilšu kasti.
===================================================
Labs diskusijas pavērsiens, būtu te forums, varētu jaunu tēmu atvērt.
Nu negribas man ticēt, ka LV arhitektu potenciāls ir tik zems, kā redzam uz ielām sabūvētu un daudzu konkursu darbos sazīmētu. Negribas …
un tik zems lai katrs kautcik cienigs priekslikums ir kopets no arpasaules…
-prognozēju, ka lielais bļāviens būs pēc rezultātu pasludināšanas- šī varētu būt tāda kā iesildīšanās!
Diskusijas apmēri un gaisotne spēles laukumā liek iesaistīties tiesnesim. Prasmīgs tiesnesis nepiešķir sodu, viņš regulē spēli ar brīdinājumiem, neizpildot galējo -noraidījumu.
Kur skatās moderators!
Liekas, nolikumā nekur nebija ierakstīts, ka autors (vai autora, draugi, paziņas, radi utt.) pēc darba iesniegšanas sevi/autoru ar to nevarētu reklamēt kaut visas pasaules medijos un viņam par to kas slikts draudētu. Tikai un vienīgi personīgās ētikas un inteliģences jautājums. Attiecīgi tiesnesim nav vietas, ja neskaita LAS Ētikas komisiju.
tā moderatora ceļi ir nezidibināmi! āmen
Paši izprovocējāt kautiņu un tagad saucat moderatoru palīgā, ja?
Skaidrs, ka visiem interesē, kurš kuram darbam autors, lai tad varētu skaļi nosaukt par muļķi vai arī klusiņām nodomāt – ou, kāds foršs čalis. Bet visi pieauguši cilvēki un var paciesties līdz 10.jūnijam. Nolikums anonimitāti pieprasa tikai iesniedzamajiem materiāliem, citur to saglabāt ir pašu ētikas jautājums.
Kas tieši tevi satrauc? Vecā līdzinieku meklēšanas kaite?
ja ar dzelteno nelīdz, iedod sarkano kartīti, lai izlaiž nākamo maču!
izbano vecās kaites!
🙂
būtu godīgi vispirms iepazīstināt ar noteikumiem, ne?
piemēram, šādiem:
http://www.dez…omments-policy/
WEDONOTLIKE šoreiz būtu arguments!
es uz inteliģenci nepaļautos divreiz! 🙂
ko tieši nosaka ētikas kodekss?
Evelīna, ko tādu, lūdzu, ētika nosaka kas šajā gadījumā būtu pārkāpts??
Es tur iepriekš nerunāju par kaut kādu vispārēju arhitekta ētikas kodeksu, bet katra paša sajūtām – kas ir labi un kas ir par daudz. Redz, man bijušas sarunas ar kolēģiem, kas uzskata, ka šoreiz komentāros notikusī autoru minēšana un pašu atklāšanās ir pārkāpums attiecībā pret konkursa anonimitātes nosacījumu. Un zināmā mērā viņiem piekrītu – līdz oficiālai rezultātu paziņošanai nevajadzētu būt publiski zināmam, kuru projektu kurš taisījis. Protams, nolikums neliedz nevienam ar atvērtu muti skriet gar jūru vai cauri Doma laukumam, bļaujot "tas ar devīzi XX bija manējais!" Tā ir tā daļa, kas paliek mūsu pašu ziņā. Šoreiz gan žūrija lēmumu… Lasīt vairāk »
pēc komentāriem tiešām var saprast un nav darbu anonimitāte, kas ir svarīga konkursam!!!
This document is an extract from the document “European Public Procurement legislation and Architectural Services : Recommendations and Guidelines for Transposition to National Law” adopted by the General Assembly of the ACE in November 2004 (10 rules, which are essentials to be respected in every procedure, called architectural competitions)
Rule 6. Anonymity:
o Anonymity must be observed until the jury has reached its opinion or decision
(http://www.ace-cae.or…ignContest.pdf)
nesaprotu, kur ir kādi ētikas pārkāpumi, ja žūrija savu viedokli pieņēma vēl pirms bilžu publikācijas A4D???
Hm, manuprāt, sarkano kartīti nepieciešams dot kādam citam! Redzēs kā noderēs daiļrunība aizstāvībā!
Manuprāt, labākais priekšlikums ir "Atrasts Liepājā". Vienkārši un eleganti. Simpatizē tas, ka autori nav centušies par katru cenu izdomāt kaut ko jaunu un neredzētu esošo spīķeru vietā (Spīķeris ir noliktava, glabātava, un muzejs būtībā ir tieši tas pats. Spīķeris pats par sevi ir vēstures muzejam pilnīgi piemērots ēkas tips. Vai nav jocīgi nojaukt spīķeri, tā vietā konstruēt visādus sarežģītus falšus kuģu pakaļgalus, bleķa burulaivu un kāpu krustojumus, mākslīgi iebrucinātus šķūņus, utml, lai pēc tam tajā "brīnumā" eksponētu tos pašus vecos rādžiņus, kam, iespējams, lofta gaisotne piestāvētu daudz labāk). Diezgan droši varu apstiprināt, ka iznesot komunikācijām paredzētās platības ārpusē, muzeja programmu… Lasīt vairāk »
1) esošās ēkas šobrīd diezko kopā neturās, tāpēc nezvai beigās atstāt veco ir ievērojama ekonomija
2) programma laikam tomēr ēkās neielien, jo mazākais spīķeris izskatās dabūjis 1-2 stāvus klāt
3) jaunais apjoms no kanāla puses nosedz visu veco un "skaisto", nojauc pilsētbūvniecisko mērogu
p.s. neesmu šī projekta pretinieks, šķiet saprātīgs un labprāt to redzētu uzvarētāju galā, bet kritiku jau arī vajag 😉
sis te jau izklausas pec politiskas propagandas pirmsvelesanu eevergjeeliibaas:)
strap citu -pirms tam vajag iedzilinaties iestutitajos materialos
ari eku apsekosanas materialos…
Jā, pārlasīju tikko savu sacerējumu un nosmējos, ka varbūt vajag pārkvalificēties uz reklāmu tekstu sacerēšanu. 😀
sleserskungs dorsi vien novertetu!:)
A4D – vieta kur Latvieši cepjas!
Reiz, sensenos laikos, dzivojām Aleksandra Marijas Suvorova ielā, tur, aiz stadiona. Māja veca, L plāns, stūrī logi saiet ar kaimiņiem. Kaimiņiu kontingents izcils, dzeršana, kaušanās un lamāšanās visapkārt- ikdiena. Tāpēc nepārsteidza kādu dienu pa logu dzirdēt kārtējās lamas no blakus dzīvokļa. Pārsteidza to izmeklētums un visvairāk- laiskais plūdums. Bļ.., nah… un maķ bija primitīvākie un maigākie saikļi citādi ar izcilu izdomu un talantu konstruētajos diterambos. Bet- bez jebkāda naida, tā- aprakstoši. Iedziļinoties- viņi pa atvērto logu skatījās futbolu, ko no mūsu loga, ēkas L plāna dēļ, redzēt nevarēja. Nezinu, kas spēlēja un diez vai labi, jo stadionā parasti spēlētāju bija… Lasīt vairāk »
Uģi, tu esi varens vizionārs – kolorīta aina paveras :))
Tāpēc, ka vecākus, kaimiņus un amtbrāļus neizvēlas..
Un cenzēt + banot arī tāds sīzifa pasākums..
Vecums… 🙁
Štrunts par visu, bet beidzot a4d dzīvība atgriezusies, vismaz 100 gadus nav bijuši >100 komentāri vienai publikācijai. Un nākošā robežlatiņa nav nemaz tik tālu 🙂
Labākais priekšlikums bija man. Bet nojaušot traģikomēdijas tuvošanos es to apēdu.
par koncertzāli tā neviens necepās pirms rezultātiem…
Būs jau labi! Tiktā uzvarētāja darbs tiks nolikts plauktā, aizmirsts… uz gadiem 5-10
The current provisions within the Services directive as well as the provisions in the Commissions‘ draft directive (COM (2000)275 final/2) prohibit to lift the anonymity of candidates before the decision of the jury. The principle of anonymity has always been regarded as one of the basic barriers against discrimination and non-equality of treatment of candidates. Abolishing this principle is being regarded as falling back into the 19th century and undermining the genuine idea of the architectural competition. The workgroups emphasize that the principle of anonymity not only protects the candidates but also serves the contracting authority to comply with its… Lasīt vairāk »
nu ko tu te. te tach ir el ve!? savi likumi, savas bushanas
a4d tak šitas materiāls vispār parādījās tikai pēc žūrijas lēmuma
ok, pieņemsim, bet ko tādā gadījumā teikt par žūrijas rīcību MeParka estrādes "rekonstrukcijas" konkursā??? darbi tika izlikti vispārējai apskatīšanai stipri pirms jebkāda lēmuma – ar pašas žūrijas svētību, acīmredzot, bet
kamdēļ?
ar kādu mērķi un vai tas veicina konfidencialitāti lēmumos?
tā arī nesapratu, kambija vajadzīga ši publikācija pirms 10 jūnija. lai kam vajag vieglāk sazīmēt savējos.
Žēl, ka nesaprati, vispār šīm bildēm bija labi parādīties jau otrā dienā pēc darbu iesniegšanas – gan publikas un konkurentu ziņkārības apmierināšanai, gan žūrijas darba caurspīdīguma nodrošināšanai, gan personiskās godkāres apmierināšanai, gan vēl kaudzei citu iemeslu. Ar to, ka kaut kas parādās tikai tad, kad viss jau nolemts, ir stipri par maz. Pa to starpu vēl varēja kādu publikas balvu noorganizēt, kā arī atsevišķas muzejnieku, jūrnieku, pašvaldības, pasūtītāja, (profesionālo) mediju u.c. atzinības.
Par personīgo un profesionālo ētiku tiem, kas grib atklāties, diezgan izsmeļoši te jau uzrakstīts.
pirms zurijas balsojuma pilnigi noteikti sim rakstam nevajadzeja paradities!
lai zurija kada mera ietekmetos no daziem pashslavinatajiem?
katram konkursantam atvēlēto bilžu skaits vedina uz domu par diskrimināciju. par bublikācijas autoru un organizētāju netīšas atsevišķu darbu lobēšanas.
Tieši manas domas- dažiem baigi maz bildīšu, citiem vairāk…
"netīša" un "publikācijas autores" atlase, kuru maķenīt pierediģēja tehniski šķēršlīši, ilze! tomēr dažu darbu var sajust jau ar 1 attēlu, citam ir 4, jo čaklāko vizionāru sniegumi palīdz sajust novietni, kas visiem viena
Tas, kuram visvairāk bilžu arī ir uzvarētājs!
And the winner is MARE MONSTRUM ! ! !
darbs ar nobraukusho jumtu!:)
Vai projekta LJM autoriem, piemēram, nebija pašiem kauns iesūtīt šādu projektu? Nu, tā godīgi? 🙂 Tāpat varētu pajautāt lielākajai daļai – vai tad patiešām krīzes laikā gods jāatmet un jāsviež mēsli uz labu laimi? Kas zin, iekritīs zelta pīlei azotē.
man jau lieks, ka BY_AT_IN ir tas pats pats…..
Varbūt nevajag visu ap…t, gan jau kādam patik- tas jau labi ka vieniem vieni darbi tīkami , citiem citi. neteikšu ka apliktie ir tieši mani favorīti, bet arī MARE NOSTRUM-, jo vairāk paskatos, jo mazpievilcīgāks tas liekas, iedomājoties jumta garumu-šķiet neviens okeāna laineris blakus nestāvēs.
Kultūras centri: 67-ZB, Fortūna, JŪ MU, Mare Nostrum, Oto Loto, Pūsēns, Ruusa, Vējā.
Kultūras nami: Lam123, S1M16L8N7.
Tehnoloģiju centri: AA111, Aqua Marine, Laiks kā jūra, Mare Vilks.
Ražotnes: Balkeris OG, LJM.
Ostas pārvaldes ēkas: Containart, Vēju roze.
Sākumskolas: Jurmus.
Biroju ēkas: Liepāja var.
Mākslas centri: Sarkans.
Tirgus paviljoni: EE_021_DORA.
Olimpiskie sporta centri: JM140.
Koncertzāles: WAVE
Muzeji: Atrasts Liepājā, BY_AT_IN, Kuģis centrā, MUJI, Vecā jūrnieka ligzda.
Muzeji, bet ļoti lieli: Suvenīrs.
Ar cieņu izturos pret ēku tipoloģisko risinājumu pazinējiem, arī anonīmiem. Es kā reiz par skolu vizuālajām un funkcionālajām kvalitātēm. Liepājā savdabīgas skolu ēkas, kas celtas apskatāmajā periodā, ir vairākas: 1) Brauna meiteņu skola (E. Veindenbauma ielā, 1875, arhitekts M. P. Berči); 2) Navigācijas skola (Kūrmājas prospektā, 1876, arhitekts M. P. Berči); 3) Pilsētas pamatskola (Raiņa ielā 5, Liepājā); 4) Nikolaja ģimnāzija (Krišjāņa Valdemāra ielā, 1884, arhitekts M. P. Berči); 5) un nedaudz vēlāk skolas Ausekļa ielā 9 un Rožu ielā 10 (ap 1912). Diemžēl sākumskolas vēl nebija ne izplatītas, ne radušās, ne kādi citādi pilsētvidē iemājojušas. Tad lūdzu pamatot, kā,… Lasīt vairāk »
Muzeji: Atrasts Liepājā, BY_AT_IN, Ledus laivas, Kuģis centrā, MUJI, Vecā jūrnieka ligzda.
Atrasts Leipājā- improvizācijas darbnīcas
BY AT IN- NNO "nenonsakāms nelidojošs objekts"
Ledus laivas- prasts jebšu nekāds
Kuģis centrā- Kino "Pionieris"
MUJI- tirdzn galerija
Vecā jūrnieku ligzda- pa maz info
suvenīrs- utopija
bet kopumā-protams ka pa maz info lai veiktū k;adus secinājumus
Utopia – parak prasts attaisnojums nerealizet kaut ko. Ja neizprot ka to var uztaisit, tas vel nenozime ka tas nav iespejams.
attaisnojums nerealizet slepjas pasvaldibas budzeta limitos…
nu tada gadijuma (ja jau pec bildes vari sastadit tami), esi tik labs un izsaki ari minejumus cik tad maksa sho projektu istenoshana?
es pielauju iespeju ka pats autors nenojaush cik tas varetu izmaksat
nu, ja spriez pec vizenem, tad tiesham darbi stipri viduveji..reali kruts darba shjita tikai viens – Aqua_Marine, tiesham laba limenja bildes.
Tikai māka taisīt vizenes neir labs darbs, diemžēl. Man gan patīk Tilti bildītes un vēju rozes karodziņi.
bet ko uz konkuru vajag?..tik acis apzilbinat… 😉
Palasījos te pirms pāris dienās, kā britiem iet pa konkursiem. Šiem arī smagi, uz katru konkursu pa 100-200 darbiem, pat kam kioskveidīgam, ne tikai stārhitektu cienīgiem megaobjektiem, attiecīgi tiek izteikts viedoklis, ka vinnē tas, kam smukāka titulbilde uz planšetes, kas uzreiz aizķer žūrētājus, jo visi saprot, ka kvalitatīvi izskatīt un izvērtēt šādu daudzumu nav reāli. Pie tam, jaunajiem zaļajiem jākonkurē ar stārhitektiem u.c. attiecīgajā tēmā roku iesitušajiem. Rezultātā sāk parādīties skepse par dalību vispār, jo īpaši tāpēc, ka pie viņiem minimālās izmaksas konkursa darba sagatavošanai esot ap GBP 5k un, ja katru mēnesi piedalās 2 konkursos (mazāk nevar atļauties) …… Lasīt vairāk »
Vai autoriņš?
Vai autoriņš esi?
Būtu interesanti, cik citiem izmaksā Latvijā- ar algām, nodokļiem, oficiālajām programmām, uc izdevumiem, ieskaitot pienācīgi apmaksātas virsstundas utt. Līdzīgi jau būs.
Un pilnīgi piekrītu pēdējai frāzei:)
Šitā cepjas tikai tapec, ka darba nav, visi sūkā ledu un tapec grib vinnēt
Negribētu, ka tiktu uzbūvēts kāds Titāniks vai Estonia. Daži darbi tādas asociācijas rada. Vēl negribētu, ka spīķerīši sagumtu un sabruktu zem tās kaudzes vai nastas, ko autori vēlas tiem uzkraut. Negribētu ne viltotus kuģus, ne viltotas kāpas.
Spīķeri ir Liepājas kanālmalas vērtība pati par sevi. Balsotu par darbu, kas tos izceļ. Dažs tāds ir.
Un šodien iestājas miers virs zemes!
Drīzāk jau sāksies vēl lielāki kašķi – prēmēto darbu ķidāšana, pamatota un nepamatota kritika, programmas lasīšana un neievēroto punktu meklēšana.. Galvenais nezaudēt humoru un katru purkšķi neuztvert personīgi..
Sodien automazgātuvē konstatēju ka arī tur kāds ir nobalsojis par aptauu, tā nu gan atspoguļos patieso situāciju.
Nu ta kurš?
MU…..
who who?
kurš MU? tas, kam jūra pa vidu?
nu žēl gan par rezultātu -tīru apjomu vietā kanāla malā dabūjām jau gatavu sagruvušu un destruktīvu šķūni….tad jau labāk kā tagad paliek….tiešām -tā labāk. cik labi, ka krīze un tik drīz šo nerealizēs(cerams)
nesaprotu tos komisijas locekļus. tik tiešām gribētos dzirdēt analīzi un pamatojumu-ne tikai, ka no tik žūrlocekļiem tik un tik balsojuši par…
jocigi tomer sanacis 🙂
Jocīgi gan…. 🙁
man Marka komanda patiesam patiik, bet sitais darbs ta ka velk uz etikas komisiju….