Pasažieru ostas attīstības plāns paredz uzlabot satiksmes risinājumus savā teritorijā, kas reizē dod iespēju nostiprināt saites ar apkārtējo pilsētu. Lielākie ieguldījumi publiskajā infrastruktūrā attiecas ne vien uz ēku, bet arī tuvāko apkārtni — ieguldot šāda apmēra investīcijas, pilsēta ir pelnījusi iegūt ne tikai termināli ar lielāku kapacitāti, bet arī infrastruktūru, kas ir ienesīga ne vien ekonomiski, bet arī sociāli. Mūsu piedāvājums ir taisna, funkcionāla kaste ar noslēgtu cirkulāciju. Novelkot abās pusēs jumtu līdz zemei, izveidota publiska promenāde, kas ļauj apdzīvot jumtu, reizē neskarot funkcionālās un drošības zonas termināļa iekšienē.
Termināļa tālākajā galā apjoms ir vienkārši uzlocīts augšup, veidojot perfekti proporcionētu viesnīcas ēku, kas darbojas kā vietzīme, noenkurojot ēku un dāvājot dāsnus skatus viesiem. Mobilizējot arhitektūru un intensificējot arhitektūras un pilsēta attiecības, tiek paplašinātas sabiedriskajai izmantošanai paredzētās ūdensmalas. Pilsētas iedzīvotājiem tiek dāvāta līdz šim nepieejams pilsētas panorāma no paaugstināta skatupunkta. Jaunā terminālā ēka iecerēta kā zīme par sevi, kas vienlaikus labi integrēta pilsētā. Tā kļūtu par vērtīgu galamērķi gan pilsētas iedzīvotājiem, gan augošajai tūrisma industrijai.
shitas iespejams ari ir vislabakais no projektiem., bet tas ir ir vienmer . labakie projekti paliek aiz stripas un suudigakie tiek celti jo pilna riga ir ar tadiem viduvejam celtnem . norvegu banka DDb vai ka to sauc ir iespejams pedejo gadu visjedzigakais projekts kas ir ticis realizets. man patik danu redzejums
Tā, estētiski salīdzinot formas, BIG projekts nepārprotami ir konceptuāli tīrākais un skaidrākais. Nu, vietzīme tādā tiešā landmark tulkojumā. Neapšaubāmi glīti un Rīgai neraksturīgi. Taču, ja prāto par to, kā tur justos cilvēks, tad NRJA projekts tomēr šķiet vislabākais. Šķiet, ka no konkursa darbiem tas vienīgais nepiedāvāja to stilīgo un pašmērķīgo cilvēku trenkšanu uz jumta, lai tad tur skatus, ainavas un arī vējus un citus Rīgas klimata labumus baudītu. Protams, jumtu apdzīvošanai, kāpšanai un staigāšanai ir sava pievilcība, kaut vai atceroties Tallinas Linnahalli vai mūsdienīgākā piemērā – to BRT ēku Hamburgas ostā, no kuras acīmredzami bija ietekmējies arī dažs šī konkursa… Lasīt vairāk »
2. VIETA? tas tavs vērtējums, vai arī žūrijas?
Nu, cik sapratu, žūrija atlasīja labāko trijnieku, no kura pēc tam par uzvarētājiem nosauca NRJA projektu. Tā ka par šo nosacīti var teikt, ka tas otrajā vietā.
Tas jumts, kas pāriet kāpnītēs protams ir kārtējā BIG atsauce uz iepriekšējiem projektiem, kas mūsu klimatiskajos apstākļos laikam jau pārvērstos par kamaniņu trases virāžu. Tā kā vizualizācijās vajadzētu likt bobslejistus vai kamaniņbraucējus. Tas pats attiecas uz NB, kurš iet garām, var uzmest acis sānu fasāžu logiem. Šobrīd Rīgā funkcija vairāk seko formai. Tāds laiks…
krietni labaks par nrja!
shitas iespejams ari ir vislabakais no projektiem., bet tas ir ir vienmer . labakie projekti paliek aiz stripas un suudigakie tiek celti jo pilna riga ir ar tadiem viduvejam celtnem . norvegu banka DDb vai ka to sauc ir iespejams pedejo gadu visjedzigakais projekts kas ir ticis realizets. man patik danu redzejums
Tā, estētiski salīdzinot formas, BIG projekts nepārprotami ir konceptuāli tīrākais un skaidrākais. Nu, vietzīme tādā tiešā landmark tulkojumā. Neapšaubāmi glīti un Rīgai neraksturīgi. Taču, ja prāto par to, kā tur justos cilvēks, tad NRJA projekts tomēr šķiet vislabākais. Šķiet, ka no konkursa darbiem tas vienīgais nepiedāvāja to stilīgo un pašmērķīgo cilvēku trenkšanu uz jumta, lai tad tur skatus, ainavas un arī vējus un citus Rīgas klimata labumus baudītu. Protams, jumtu apdzīvošanai, kāpšanai un staigāšanai ir sava pievilcība, kaut vai atceroties Tallinas Linnahalli vai mūsdienīgākā piemērā – to BRT ēku Hamburgas ostā, no kuras acīmredzami bija ietekmējies arī dažs šī konkursa… Lasīt vairāk »
2. VIETA? tas tavs vērtējums, vai arī žūrijas?
Nu, cik sapratu, žūrija atlasīja labāko trijnieku, no kura pēc tam par uzvarētājiem nosauca NRJA projektu. Tā ka par šo nosacīti var teikt, ka tas otrajā vietā.
Tas jumts, kas pāriet kāpnītēs protams ir kārtējā BIG atsauce uz iepriekšējiem projektiem, kas mūsu klimatiskajos apstākļos laikam jau pārvērstos par kamaniņu trases virāžu. Tā kā vizualizācijās vajadzētu likt bobslejistus vai kamaniņbraucējus. Tas pats attiecas uz NB, kurš iet garām, var uzmest acis sānu fasāžu logiem. Šobrīd Rīgā funkcija vairāk seko formai. Tāds laiks…
krietni labaks par nrja!