«Projekts izstrādāts, apzinoties esošās degradētās teritorijas potenciālo vērtību. Mūsdienīga apbūve var tikt uzskatīta par videi un sabiedrībai derīgu pie nosacījuma, ja tā apmierina arī sabiedrības vajadzību pēc sakoptas un publiski pieejamas pilsētas telpas ar sakārtotu infrastruktūru. Viena no ēkām veidota arhitektoniski «industriālā» stilā, nedaudz atgādinot rūpnīcu.» Adrese: Uriekstes iela 4, Rīga. Projekts: Diānas Zalānes projektu birojs, 2007
Divas daudzdzīvokļu mājas kompleksā Otium
Dalīties ar ierakstu:
Forša doma, par Sarķenes reputācijas uzlabošanu. Forša doma, par industriālā mantojuma izmantošanu, Neviennozīmīga doma par autiņa pacelšanu dzīvoklī. Nelaime tāda , ka šajā vietā nav tāda industriālā mantojuma, lai to varētu izmantot dzīvošanai (padomju laika 1-2 stāvīgie prefabricētie mega bloki), telpiski nekādas vēsturiski ainaviskās piesaistes, ja neskaita Sarķeni(ūdeni) pašu, tāpēc apjomu koncepcija par šo tēmu tāda slidena. Uzreiz atvainojos autoriem, par iespējamo aizskaršanu, bet te ar kolēģi pļāpājot, nonācām pie diezgan klajas paralēles ar šādu mājokļu tipoloģiju no 19.gs. un senāko laiku zemnieku mitekļiem, arī tur mājlopiņš (zirgs, govs, aitas, cūkas, vistas) bija vienā apjomā ar cilvēku, savukārt tagad arī… Lasīt vairāk »
izlasīju Tavu komentu un atcerējos kā padomijā veči tusēja pa bleķa un nebleķa garāžu kooperatīviem. Kā tik tos zapīšos un moskvičus nepulēja un nelaizīja! Aš mercedes zīmi skrūvēja klāt.
Nu te tas pats – garāžu kooperatīvs, tikai daudzstāvu.
auto ka statusa simbols – tas ir labi; un projekts labi atspoguļo LV sabiedrības vērtību skalu.
vienīgi nav pārāk ekoloģisks, bet tam šai kontextā nav nozīmes.
Un dziivokliitim starp H un G asi kaa vecajos labajos 18. gs. laikos uz savu dziivojamo telpinju ir jaaiet caur virtuvi, lai vareetu kaapostgalvu un kartupelju maisu nolikt un lai siltums no istabas nezustu 😀
Ja jau pasūtītājs gatavs uz šādu hari-kiri ekonomiskājā ziņā, tad tik uz priekšu. 25 procenti klāt papildus platības pie dzīvokļiem + papildus apsildāmā platība un iespējams biodīzeļa (tuvā nākotnē) cepampannas smārds pa visu māju (jo neizskatās, ka garāžas būtu atdalītas kā īpaši no dzīvokļiem). Šādas garāžas vērtība būs analoga dzīvokļa m² izmaksām, turpretī daudzstāvu garāžas bloka izmaksas vismaz 2-tik zemākas. Vairāk atbilstošs slinkajam amerikāņu mietpilsoņu drive in dzīvesveidam, no rīta pidžāmā ieraušos savā pontiakā, gaidot auto lifta rindā (un tādas būs rīta stundā) var vēl paspēt nodzīt bārdu utt. Ja runā par ekskluzivitāti, tad šādiem apartamentiem jārēķinās ar 2 auto… Lasīt vairāk »
dīzeļa smārds pa māju gan diez vai – liftā tak ar ierūcinātu mašīnu nebrauc.
Tas gan no iekšējās komunikācijas kārtības atkarībs, kā auto tiks paŗvietots pa horizontāli, pašam pie stūres, vai automātika/lifta mehānisms.
Mani vairāk "sajūsmina" tās ogļu čupas ar putekļu mākoņiem kaimiņos jeb to terminālu likvidē?
Taa mashiina tur veel arii jaiestumj?
Sherpi sanaak nopuleties, lai taa dzvokli blakus buutu.
Forša doma, par Sarķenes reputācijas uzlabošanu. Forša doma, par industriālā mantojuma izmantošanu, Neviennozīmīga doma par autiņa pacelšanu dzīvoklī. Nelaime tāda , ka šajā vietā nav tāda industriālā mantojuma, lai to varētu izmantot dzīvošanai (padomju laika 1-2 stāvīgie prefabricētie mega bloki), telpiski nekādas vēsturiski ainaviskās piesaistes, ja neskaita Sarķeni(ūdeni) pašu, tāpēc apjomu koncepcija par šo tēmu tāda slidena. Uzreiz atvainojos autoriem, par iespējamo aizskaršanu, bet te ar kolēģi pļāpājot, nonācām pie diezgan klajas paralēles ar šādu mājokļu tipoloģiju no 19.gs. un senāko laiku zemnieku mitekļiem, arī tur mājlopiņš (zirgs, govs, aitas, cūkas, vistas) bija vienā apjomā ar cilvēku, savukārt tagad arī… Lasīt vairāk »
izlasīju Tavu komentu un atcerējos kā padomijā veči tusēja pa bleķa un nebleķa garāžu kooperatīviem. Kā tik tos zapīšos un moskvičus nepulēja un nelaizīja! Aš mercedes zīmi skrūvēja klāt.
Nu te tas pats – garāžu kooperatīvs, tikai daudzstāvu.
auto ka statusa simbols – tas ir labi; un projekts labi atspoguļo LV sabiedrības vērtību skalu.
vienīgi nav pārāk ekoloģisks, bet tam šai kontextā nav nozīmes.
Un dziivokliitim starp H un G asi kaa vecajos labajos 18. gs. laikos uz savu dziivojamo telpinju ir jaaiet caur virtuvi, lai vareetu kaapostgalvu un kartupelju maisu nolikt un lai siltums no istabas nezustu 😀
Ja jau pasūtītājs gatavs uz šādu hari-kiri ekonomiskājā ziņā, tad tik uz priekšu. 25 procenti klāt papildus platības pie dzīvokļiem + papildus apsildāmā platība un iespējams biodīzeļa (tuvā nākotnē) cepampannas smārds pa visu māju (jo neizskatās, ka garāžas būtu atdalītas kā īpaši no dzīvokļiem). Šādas garāžas vērtība būs analoga dzīvokļa m² izmaksām, turpretī daudzstāvu garāžas bloka izmaksas vismaz 2-tik zemākas. Vairāk atbilstošs slinkajam amerikāņu mietpilsoņu drive in dzīvesveidam, no rīta pidžāmā ieraušos savā pontiakā, gaidot auto lifta rindā (un tādas būs rīta stundā) var vēl paspēt nodzīt bārdu utt. Ja runā par ekskluzivitāti, tad šādiem apartamentiem jārēķinās ar 2 auto… Lasīt vairāk »
dīzeļa smārds pa māju gan diez vai – liftā tak ar ierūcinātu mašīnu nebrauc.
Tas gan no iekšējās komunikācijas kārtības atkarībs, kā auto tiks paŗvietots pa horizontāli, pašam pie stūres, vai automātika/lifta mehānisms.
Mani vairāk "sajūsmina" tās ogļu čupas ar putekļu mākoņiem kaimiņos jeb to terminālu likvidē?
Taa mashiina tur veel arii jaiestumj?
Sherpi sanaak nopuleties, lai taa dzvokli blakus buutu.