Latvijas architektūra Nr 118 (2/15)
Numura tēma: ziedinošā pilsēta
Viesredaktori: Marks Geldofs, Helēna Gūtmane, Ilze Rukšāne, Pēteris Strancis
Pieteikto numura tēmu viesredaktori atklāj ar plašu
spektru- no Antverpenes „sarkanā kvartāla” atveseļošanas, Stokholmas Fargfabriken pārvērtībām un Eiropas
pieredzes cietumu būvniecībā līdz dizainera Artura Riņķa kinētiskās mākslas objektiem viņa steampunk
noskaņās veidotajā Mākslas dārzā. Apskata
daļā — Orto klīnika Rīgā un Talsu slimnīca (Ozola
& Bula),
Rīgas psihiatrijas un narkoloģijas centrs (Lejnieku projektēšanas birojs). RTU studentu darbos redzama
Uzvaras parka un Lielo kapu revitalizācija,
Indra Ķempe raksta par apvienības Skolnieks
Pētnieks Pilsētnieks mācību kursu Latvijas mākslas skolām. Rail Baltic sakarā ar argumentiem apmainās Grupa 93 vadītājs Neils Balgalis un Dr.Geogr. Armands Pužulis. Kuldīgas vecpilsētas pārveidojumi pēc Zala Landscape Architects koncepcijas rada
iespaidu par pašu iedzīvotāju darbu. Rīgā Andris Ločmanis Hapaka grāvī meklē pazaudēto upi, bet Pierīgas kvalitatīva mājokļa piemērs ir arhitekta Andra Vītola
vasarnīcas evolūcija līdz savrupmājai.
tā Rukšāne ir visur, kas viņa ir tāda?
uzziņai::
Ilze Rukšāne, ainavu arhitekte, strādā ainavu projektēšanas birojā ALPS kopā ar Helēnu Gūtmani. Nozīmīgākais projekts – RadiRīgu.
Bet kas par putnu ir Armands Pužulis?
http://www.lu.lv/zinas/t/10589/
Katrai sabiedrībai savas slavenības. Ainavu arhitektu vidū pazīstama persona ir Ilze Rukšāne, teritorijas plānotāju sabiedrībā – Armands Pužulis. Strādā plānošanā n-tos gadus, galvenokārt reģionālā mērogā, vienlaicīgi darbojas pētniecībā, ko ilustrē iegūtais doktora grāds.
Jānis Lejnieks nopublicējis stāstiņu par SPP konkrētajā – redakcionālās haltūras – maketa salikumā bez autora atļaujas jeb nerespekējot lūgumu, ja tādu, tad nemaz nē. saruna par publikāciju uzsākta pirms 8 mēnešiem, norādītājos laikos nosūtīts rūpīgi sagatavots un akceptēts materiāls, – un 1 dienas laikā, kad neesi pie datora, izrādās, jāatbild, vai ir OK. uz vairākiem "nav OK" nereaģē un nopublicē vienalga.