Dizaina Studijas 3.numurs

Žurnāla pamattēma — dizains un vara: lielveikalu dizains, reklāma un plakātu kultūra.


Viedoklis — filosofijas doktore Maija Kūle un dizainers Ulvis Ābiķis runā par to, kā varas mehānisms manifestējas dizainā.

Rubrikā Telpa — Sandra Krastiņa par Aigara Bikšes projektu Japānā, Kārlis Vērpe par lielveikalu ēras attīstīšanos, Ilze Martinsone par tirdzniecības parka Alfa tēlu, Santa Meikulāne par labiem lieltirgotavu dizaina paraugiem un Daina Vītoliņa par arhitektu grupas Die Planstelle piedāvātajiem savdabīgajiem lielveikalu maketiem.

Rubrikā Forma — Ramona Umblija par plakāta un varas attiecībām un latviešu plakātistiem, saruna ar brazīliešu plakātistu Felipi Tabordu, Andrejs Voroncovs par dizaina darbu tiesisko aizsardzību un intervija ar mākslinieku Kristapu Ģelzi par pieredzi reklāmas biznesā.

Rubrikā Laiks — Anda Boluža par reklāmas un grafiskā dizaina attīstību Latvijā jau no Padomju laikiem, Irēna Bužinska par totalitārisma mākslas fenomenu — propagandas porcelānu, intervija ar Kanādas Dizaina biržas viceprezidentu par nacionālo identitāti dizainā un Andras Šulcas raksts par Antverpenes tiesas ēkas dizainu.

Kā arī informācija par izstādēm un dizaina jaunumiem Latvijā un pasaulē.

Dalīties ar ierakstu:

0 0 Balsis
Raksta vērtējums
Abonēt
Paziņot par
guest
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Apskatīt visus komentārus
0
Lūdzu, komentējietx