No augstvērtīga dizaina līdz komerciālai veiksmei

Tikai 31. maijā finišēs kultūras iniciatīvas e—text+textiles sadarbībā ar Nīderlandes Karalistes vēstniecību Latvijā Holandes dienu 2008 ietvaros 15. aprīlī Rīgā aizsāktās Holandes dizaina dienas 08. Līdz 21.aprīlim piesakies uz vienas dienas — 29. aprīļa — semināru No idejas līdz komerciālai veiksmei, lai uzzinātu, kādus atklājumus veic ķermeņa arhitekts.

Holandiešu dizains — Dutch Design — pēdējo desmitgažu laikā šis jēdziens kļuvis ne vien par sinonīmu pārsteidzošai kreativitātei, bet arī apzīmējumu prasmei augstvērtīgus dizaina risinājumus pārvērst komerciālā veiksmē.

Holandes dizaina dienas 08 centrālais notikums būs vienas dienas — 29.aprīļa — seminārs No idejas līdz komerciālai veiksmei, kurš piedāvās holandiešu dizaina speciālistu skatījumu uz inovatīvu dizaina produktu konceptualizācijas, attīstīšanas, ražošanas un mārketinga stratēģiju praktiskajiem un teorētiskajiem aspektiem. Savā pieredzē, idejās un profesionālajās zināšanās ar dažādu industriju pārstāvjiem, dizaineriem un dizaina studentiem, kā arī pedagogiem un mediju pārstāvjiem no Latvijas dalīsies starptautiski atzīti dizaina eksperti, radošie direktori un uzņēmumu vadītāji no lieliem un maziem Nīderlandes uzņēmumiem. Uzsvērta tiks dizaineru sadarbība ar industriju un tiks apskatītas konkrētas veiksmīgas dizaina stratēģijas, piedāvājot šo speciālistu know—how mārketinga metodēs. Pasākuma laikā notiks arī dizaineru rezidence, publiskās lekcijas un radošās darbnīcas studentiem.

Piesakies semināram [personas vārds, institūcija / nodarbošanās] līdz 21.aprīlim, rakstot uz: info@e-text-textiles.lv

Semināra valoda: angļu

Semināra dalībnieki:

Māra Skujeniece, pašnodarbināta dizainere
Skujeniece

Zināma ar savu smalko materiāla izjūtu un prasmi no dabas smeltos impulsus pārtulkot izsmalcinātos un ergonomiskos dizaina risinājumos. Keramika, tekstils, interjera aksesuāri, mēbeles, arī individuāli interjera projekti.

Kristofs Curns (Christof Zürn), radošais direktors interaktīvajā dizainā
Studio Dumbar

Dēvējama par vienu no visspēcīgākajām starptautiski pazīstamajām studijām savā jomā — ar grafisko dizainu nodarbojas nu jau 30 gadus. Piesaistot pašus izcilākos dizainerus un īpaši rūpējoties par projektu izpildes kvalitāti un oriģinalitāti, veic vizuālās identitātes koncepciju izveidi valsts un nevalstiskajiem, kā arī privātajiem un īpaši ar kultūras sfēru saistītajiem pasūtītājiem.

Lūsija Makrī (Lucy McRea), dizaina pētniece, ķermeņa arhitekte
Philips Design tehnoloģiju laboratorija

Viens no lielākajiem un ilgtermiņā veiksmīgākajiem dizaina uzņēmumiem savā nozarē ar misiju — izveidot harmoniskas attiecības starp cilvēkiem, priekšmetiem un vidi, izzināt un mainīt mūsu uztveres robežas, atklājot jaunas iespējas cilvēku komunikāciju jomā. Piemēram, emocionāli jūtošu elektroniku.

Monika Muldere (Monique Mulder), Pauls van Ravešteins (Paul van Ravestein), radošie direktori
BIS Publishers, Mattmo

Izdevniecība darbojas plašā dizaina amplitūdā — sākot ar grāmatu grafiskā dizainu radīšanu līdz pat gatavā darba reklamēšanai. Tā piesaistījusi Mattmo dizaina un konceptu studiju, kura koncentrējas uz vizuālo komunikāciju, risinājumos apvienojot poligrāfiju, interaktīvos medijus un vides dizainu.

Daniele Osterbeka (Danielle Oosterbeek), dizaina mārketinga speciāliste
Dutch Interior Design, Dutch Agent in Design

Uzņēmums zem viena nosaukuma apvieno un piesaista dažādus nīderlandiešu dizainerus dažādu produktu izveidē, veidojot unikālas interjera dizainā izmantojamu priekšmetu kolekcijas.

Harijs Puts (Harry Puts), konceptuālā dizaina grupas radošais direktors
Only

Dizaina grupa nodarbojas ar salīdzinoši nerentablām konceptuālām aktivitātēm, kā, piemēram, labdarību. Tās dizainu raksturo tādi nojēgumi kā reciklēšana, humanitārā palīdzība, ekoloģija, sociālā ieinteresētība un atbildība. Seminārā tiks prezentēts 50|50 dizaina projekts, kurā ar materiālo ieguldījumu minimumu tiek panākta maksimāla atdeve gan ekonomiskā, gan sabiedriskajā plāksnē.

Dalīties ar ierakstu:

Pievienot komentāru

avatar
10000