Latvijas ekspozīcija Venēcijas arhitektūras biennālē

Bilžu reportāža un informācija par Latvijas ekspozīciju Venēcijas arhitektūras biennālē aplūkojama draudzīgajā dizaina biroja Pieci ezeri mājas lapā sadaļā Venēcijas biennāle — Notikumi. Cilvēki, ekspozīcijas iekārtošana, atklāšana u.c.

Dalīties ar ierakstu:

0 0 Balsis
Raksta vērtējums
Abonēt
Paziņot par
guest
18 Komentāri
vecākie
jaunākie visvairāk skatītie
Iekļautās atsauksmes
Apskatīt visus komentārus
mikausis

Atbalstu domu par Zemeni un Latvijas arhitektūru. Nu re – nesaspingstot, bet brīvi pierakstot smaidīgu domu, dzima lieliska ideja! SManuprāt, sen ir laiks izmantot vislētāko (ieguldījumus domāju), bet visātrāk iedarbīgo reklāmas paņēmienu, lai pievērstu uzmanību arhitektūrai. T.i. – asprātīgus seksuālos trikus. Saka, ka mērķis attaisno līdzekļus. Kāpēc ēst zemi, ja var zemeni?

white

So what is considered as rather rude in English.

Cik tieši biennālēs tu esi bijis, ja vari diskutēt par to, cik iespringusi vai neiespringusi bija japāņi iepriekšējās biennālēs?

Mietiņš laikam pa vīriešu līniju, tāpēc no comment.

porolons

Tas plakaats Piecos Ezeros nu gan ko veerts! Atteelu rindaa vien iztruukst labi uzvalkotais arhitekts buuvlaukumaa ar portatiivo taalruni pie auss.)))

Un tik iedvesmojosss logo tak sanaacis….

buldurnieks

bet Latvijas paviljons drīzāk bija Piecu ezeru tehniskās varēšanas stends par 60Tūkst LS. No idejas ne miņas, koncepcijas novitāte "0", izpildījums var strīdēties. Jautājums: kurš tam bija kurātors, jeb kā tur viņu? Ko par šito saka LV Arch. sab. organizācijas 🙂

Labi bija: Japāna, Beļģija, Šveice, Lielbritānija, pārējie darbi Lietišķo kursa darbu līmenī.

P.S. un naf ko 5ezeru mājas lapā rādīt Latvijas Expo stendu Vācijā, jo 5ezeri vairs nav tie 5ezeri 🙂

buldurnieks

bet Latvijas paviljons drīzāk bija Piecu ezeru tehniskās varēšanas stends par 60Tūkst LS. No idejas ne miņas, koncepcijas novitāte "0", izpildījums var strīdēties. Jautājums: kurš tam bija kurātors, jeb kā tur viņu? Ko par šito saka LV Arch. sab. organizācijas 🙂

Labi bija: Japāna, Beļģija, Šveice, Lielbritānija, pārējie darbi Lietišķo kursa darbu līmenī.

P.S. un naf ko 5ezeru mājas lapā rādīt Latvijas Expo stendu Vācijā, jo 5ezeri vairs nav tie 5ezeri 🙂

Ingurds Lazdiņš

1. doma: par Japānas paviljonu: "cik gan ilgs ceļš ir jānoiet vienai kultūras nācijai, lai sasniegtu tādu atbrīvotības pakāpi un konceptuālu viengabalainību Valsti reprezentējošā vispasaules mākslas un arhitektūras ekspozīcijaa"..:))..(skat. attēlu) 2. doma: par Mūsu ex-pozīciju: "Latvija, šķiet, atnākusi ne tik daudz ar savu arhitektūru un radošās domas spēku, cik ar savām problēmaam un rūpi par vides pārmaiņām – par to, ka dzīve tiešām iet uz priekšu, ka mājas vairs īsti neizskatās kā senāk, ka citu starpā arī jaunas būves parādās… Vienīgi žēl, ja izrādītos, ka šīs problēmas tikai un galvenokārt mums pašiem arī izrādās tik lielas un smagas.." 3. doma:… Lasīt vairāk »

ReinisLiepiņš

taujājumi par domām:

nr.1: vai nebūtu iespējams nedaudz detalizētāk izklāstīt, kādā jomā un kādu tieši atbrīvotības pakāpi šobrīd sasniegusi šī nācija.

(Vai iznāca laiks ielūkoties expoz plauktos atrodamajās komiksu un katalogu lappusēs).

ReinisLiepiņš

nr.3: ko dod tā mietiņa eksistence? vai valsti šadā vaidā vairāk pamanīs?

piem. ķīnai sava skaista stenda nebija, bet vai ir daudz arhitektu kaut vai tepat latvijā, kas neplānotu pēc 2008. gada turp doties un apsakatīt tos visus brīnumus? par tiem raksta pat mūsu dzeltenā prese.

svarīgi, kāds tieši izskatās tas iedzītais mietiņš, cik tas laikmetīgs un garā liels.

p.s.Liepājas koncertzāļu projekti būtu ideāli rullējuši. pieredze maksā naudu.

p.p.s. kopumā ņemot jauki un interesanti, un galvenais, Venēcijai veiksmīgi izdodas katru gadu pagarināt tūrisma sezonu par 2 mēnešiem.

Ingurds Lazdiņš

par pirmo: ar atbrīvotības pakāpi domāju to atbildīgo expertu grupu, kura tālajā Japānijā izlēma PAR LABU šās neapšaubāmi monolītās koncepcijas realizācijai, nemēģināja atspoguļot "pa druskai no visa", izrāvās no stīvi profesionāliem pasaules uztveres žņaugiem.. pretstatā varbūt kādai citai valstij, kurā lēma un springa, un cīnījās, un mudžinājās, un iznāca kā parasti.. nē – ielūkoties neiznāca 🙂 so what? par otro: vabūt, ka Japānieši savās pirmajās biennālēs arī kārtīgi iespringa.. bet tagad i labāk!! 🙂 tāpēc labi, ka ir jau kas piedzīvots – visi var paskatīties, padomāt, nogatavoties.. būt pamanītiem jau nu galīgi nav tas galvenais no mērķiem.. tad jau varētu… Lasīt vairāk »

mikausis

Atbalstu domu par Zemeni un Latvijas arhitektūru. Nu re – nesaspingstot, bet brīvi pierakstot smaidīgu domu, dzima lieliska ideja! SManuprāt, sen ir laiks izmantot vislētāko (ieguldījumus domāju), bet visātrāk iedarbīgo reklāmas paņēmienu, lai pievērstu uzmanību arhitektūrai. T.i. – asprātīgus seksuālos trikus. Saka, ka mērķis attaisno līdzekļus. Kāpēc ēst zemi, ja var zemeni?

rossi

nr.1Reini un citi aculiecienieki, lūdzu komentejiet ven. redzeto

nr.2 mietiņš jo garaks jo labak

Andis Sīlis

Izlasīju teorētisko pamatojumu Japānas ekspozīcijai – tiešām perfekti piefiksēta šībrīža graujošā situācija, un taisni tāda kā ilustrācijā manā atmiņā ir saglabājusies pāris gadu atpakaļ apmeklētā Tokija – informatīvi un tehnoloģiski hipertrofēta, pornogrāfiska un prātā sajukusi. Un pravietiski ir vārdi: .. "anime icons may belong to Japanese pop culture, the OTAKU personality has become international"

nb

skat. biennāles katalogā "Vectors"

porolons

Tas plakaats Piecos Ezeros nu gan ko veerts! Atteelu rindaa vien iztruukst labi uzvalkotais arhitekts buuvlaukumaa ar portatiivo taalruni pie auss.)))

Un tik iedvesmojosss logo tak sanaacis….

white

So what is considered as rather rude in English.

Cik tieši biennālēs tu esi bijis, ja vari diskutēt par to, cik iespringusi vai neiespringusi bija japāņi iepriekšējās biennālēs?

Mietiņš laikam pa vīriešu līniju, tāpēc no comment.

Ingurds Lazdiņš

es teicu "varbuut" par japaanieshiem iepr. biennaalees… bet shitaa ir tieshaam labi !! :))

sho angleni varu meegjinaat izlasiit tik ar vaardniicas paliidziibu..tieshaam nav mana stipraa puse

lelle

esmu domātājs

pēc Venēcijas radās doma

doma viens

doma divi

doma trīs

mikausis

Pate neesu bijuse Biennālē, bet no šejienes ovācijām ir skaidrs, ka varam vēlreiz mācīties, ka pasaules izstādēs nozīme ir pieejai. Ne apbūves blīvumam, ne progresa procentam – arhitektūrā. Jo lielāks po, jo… Ja latviešu arhitektiem japāņi iesēdušies aknās ar multeņu ižžaušanu, tad vēl vairāk esu pārliecināta par Zemeni iz LV arch. next time. Vai tml :)) Vaira kur tur satiekoties ar Bušu vienīgā savā sarkanajā kostīmiņā arī bija Zemene starp simts kurmjiem. Tāpat eirovizio kausā Marija N…

18
0
Lūdzu, komentējietx