Otrdien, 22.septembrī, plkst.18.00 Latvijas Ainavu arhitektūras biedrība, turpinot diskusiju ciklu Ārtelpas stāsti / Outdoor stories, aicina uz sarunu, kas veltīta Ezerparka projektam teritorijā starp Rusova un Ezermalas ielu.
Projekta Ezerparks vēsture, gaita, risinājumi, problēmas, nākotne, iespējas, ar teritoriju saistīti pašvaldības projekti — jautājumu spektrs, par kuriem runās projektētāju un attīstītāju komanda. Sarunā piedalīsies Neweurope valdes priekšsēdētājs G.Bojārs, biroju centra Ezerparks pārstāvji, Tilgalis un partneri, Līnija 4, BRD projekts, Kārlis, ALPS projektētāji.
Diskusiju organizē Latvijas Arhitektu savienība un Latvijas Ainavu arhitektūras biedrība sadarbībā ar Pilsētas arhitekta biroju un Rīgas Domes Pilsētas attīstības departamentu, pieaicinot Satiksmes departamenta pārstāvjus.
Laiks: 22.septembrī plkst.18.00
Vieta: Arhitektu nams, Torņa ielā 11
Vēlreiz liels paldies par diskusiju! Dažas pārdomas, kurām pietrūka laiks vakara gaitā. Par publisko ārtelpu Kā veidot dzīvotspējīgas pilsētas, kurās ikviens arī publiskajā ārtelpā jūtas harmoniski un gaidīts? Pilsētā publisko ārtelpu dala mašīnas un cilvēki. Vietās, kur ir vieta daudz mašīnām un/vai to ērtai braukšanai, cilvēks-gājējs nejūtas gaidīts. Pašreizējo mikrorajonu telpā mašīna aizņem būtisku daļu, nereti ietves, zaļās zonas un piebraucamie ceļi ir nepārtraukta stāvvieta. Savukārt apkaimēs, kur ieliņas ir klusas, bez intensīvas satiksmes, tās labi kalpo arī kā publiskā telpa cilvēkam – fakti par sociāliem kontaktiem, komunikāciju, braukšanu ar riteni, bumbas spēlēm, apkaimju svētkiem, tirdziņiem utt. Tieši tāpēc transporta… Lasīt vairāk »
Vēlreiz liels paldies par diskusiju! Dažas pārdomas, kurām pietrūka laiks vakara gaitā. Par publisko ārtelpu Kā veidot dzīvotspējīgas pilsētas, kurās ikviens arī publiskajā ārtelpā jūtas harmoniski un gaidīts? Pilsētā publisko ārtelpu dala mašīnas un cilvēki. Vietās, kur ir vieta daudz mašīnām un/vai to ērtai braukšanai, cilvēks-gājējs nejūtas gaidīts. Pašreizējo mikrorajonu telpā mašīna aizņem būtisku daļu, nereti ietves, zaļās zonas un piebraucamie ceļi ir nepārtraukta stāvvieta. Savukārt apkaimēs, kur ieliņas ir klusas, bez intensīvas satiksmes, tās labi kalpo arī kā publiskā telpa cilvēkam – fakti par sociāliem kontaktiem, komunikāciju, braukšanu ar riteni, bumbas spēlēm, apkaimju svētkiem, tirdziņiem utt. Tieši tāpēc transporta… Lasīt vairāk »