Hansabankas jaunais dizains

Visnotaļ interesantu projektu aizsākusi Hansabanka. Atklājot jauno filiāli Barons Cēsu ielā 31, tā ķērusies pie vērienīgākā bankas filiāļu pārveides projekta Latvijā. Sadarbībā ar dizaina kompāniju Allen International izstrādātajā koncepcijā galvenais nav kompānijas jaunais vizuālais stils. Intriģējošākā ir ideja būtiski mainīt pašu klientu apkalpošanu, kas izpaužas arī jaunajā iekštelpu iekārtojumā, padarot banku krāsaināku, atvērtāku un nedaudz citādāku.

Hansabankas filiāļu pārveides pamatā ir klientu apkalpošanas servisa uzlabošana, kur katra vissīkākā dizaina detaļa ir pārdomāta un ar savu funkciju. Šī gada janvārī Hansabanka sadarbībā ar OMD Snapshots veica aptauju, lai noskaidrotu Latvijas iedzīvotāju dominējošos priekšstatus un asociācijas par bankām. Pētījuma rezultāti liecina, ka Latvijas iedzīvotājiem banka asociējas ar iestādi, kur vienmēr ir rindas, valda klusums un saspringta atmosfēra, tāpēc Hansabanka ar jauno filiāļu dizaina konceptu ir iecerējusi mainīt šos izplatītos priekšstatus.

Iecerētās pārmaiņas ļaus klientiem baudīt vēl labāku servisu — samazinot rindas, palielinot funkcionalitāti un radot patīkamāku atmosfēru bankas klientu apkalpošanas telpās. Līdz gada beigām Latvijā plānots pilnībā ieviest jauno Hansabankas filiāļu konceptu kopā 30 klientu apkalpošanas vietās, tai skaitā arī atvērt 6 pilnīgi jaunas filiāles. Ar šo konceptu Hansabanka ir radījusi nākamās paaudzes filiāles, kas būs gatavas nākotnes situācijai ― bankas filiālēm kā klientu konsultāciju centriem. Šobrīd desmit filiālēs jaunais dizains jau ir veiksmīgi ieviests. Pārējās vairāk nekā 50 Hansabankas filiālēs šogad plānots jauno dizaina konceptu ieviest daļēji, izmantojot atsevišķus elementus. Tieši filiāle Barons, Cēsu ielā 31 ir viena no pirmajām, kur jaunais dizaina koncepts ir ieviests pilnībā.

«Banka sen vairs nav iestāde, kurā valda pārspīlēti svinīga un saspringta atmosfēra. Bankas filiāle 21.gadsimtā ir klientu konsultatīvais centrs, kas servisa un iekārtojuma ziņā līdzinās labākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Jaunajā dizainā esam ielikuši to sajūtu, lai Hansabankas filiālē cilvēki justos labi un gūtu ne tikai kvalitatīvus pakalpojumus, bet arī patīkamu sajūtu,» uzsver Oksana Sivokobiļska, AS Hansabanka valdes locekle, Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja.

«Allen International, fokusējoties uz klientu vajadzībām, izstrādāja Hansabankas dizaina stratēģiju, kas daudz tiešāk uzrunā bankas apmeklētājus. Balstoties uz mūsu bagāto pieredzi, pirmo reizi bankā izmantojam norāžu tehniku, ko parasti lieto augstas klases lielveikalu interjerā. Hansabankas iekārtojums ir radīts tā, lai ir viegli orientēties telpā, veidojot skaidru priekšstatu par piedāvātajiem pakalpojumiem. Esam pārliecināti, ka jaunais bankas dizains palīdzēs sasniegt Hansabankas izvirzīto mērķi – kļūt par modernāko banku Eiropā,» saka Ričards Bensons, Allen International dizaina direktors.

Šobrīd visā pasaulē ir vērojama tendence ― vadošo banku filiāļu iekārtojums arvien vairāk līdzinās jebkuram citam plaša patēriņa pakalpojumu sniedzēju veidolam — veikaliem, restorāniem, saloniem. Šoreiz tieši Hansabanka Latvijā ir iniciējusi tik vērienīgu projektu, ko realizēs arī Igaunijā un Lietuvā. Arī Swedbank pēc Latvijas iniciatīvas plāno īstenot līdzīgu projektu.

Klientu ieguvumi no jaunā dizaina koncepta

Jaunais filiāļu iekārtojums mazinās rindas, jo klientu apkalpošanā ir nodalītas ikdienas kases operācijas no konsultācijām par kredītiem, līzingu un citiem produktiem. Tādā veidā apkalpošana kļūs ātrāka. Ar labiekārtotiem internetbankas kioskiem ir plānots veicināt elektronisko norēķinu izmantošanu. Visās apkalpošanas vietās, kas atbildīs jaunajai dizaina koncepcijai, būs vismaz viens internetbankas termināls ar īpaši ērtiem krēsliem darbam ar internetbanku. Atvērtais telpu plānojums un iekārtojums ir veidots tā, lai arī uzgaidot klienti justos pēc iespējas patīkamāk.

Atvērtākai un brīvākai atmosfērai Hansabankas filiāļu interjerā dominē gaišās un košās krāsas. Klientiem ir daudz vieglāk orientēties, jo uzlabota komunikācija filiāļu telpās, sadalot bankas produktus grupās, ko vizuāli vieglāk atšķirt. Darba vietas ir iekārtotas tā, lai starp apmeklētāju un darbinieku veidotos vēl labāka sapratne un varētu atrast klientam vispiemērotākos risinājumus.

Konsultējot klientus par kredīta vai līzinga ņemšanu, kā arī veicot uzņēmuma apkalpošanu, bankas darbinieks un klients sēž pie viena galda. Norobežojums ar leti, kas aprīkots ar akustisko izolāciju, ir tikai pie kasēm klienta privātuma sajūtas nodrošināšanai darījumos ar skaidru naudu.

Hansabankas jaunais dizains — projekta koncepcija

Sadarbības partneri

Ambiciozo projektu Hansabanka ir realizējusi sadarbībā ar dizaina konsultantiem — Allen International (Lielbritānija), kas ir pasaules līderis finanšu institūciju dizaina izveidē. Kompānijas klientu vidū ir Deutsche Bank, Austrijas banka, Īrijas banka, Kuveitas nacionālā banka, Kataras nacionālā banka Coca Cola, Carlsberg, Electrolux, Marks & Spencer u.c. Koncepcijas tehniskos risinājumus palīdzēja izstrādāt biroju dizaina centrs Coppa un interjera dizaina birojs Saili stils.

Dalīties ar ierakstu:

0 0 Balsis
Raksta vērtējums
Abonēt
Paziņot par
guest
28 Komentāri
vecākie
jaunākie visvairāk skatītie
Iekļautās atsauksmes
Apskatīt visus komentārus
lelle

Ņirboša popsa. Kā mazformāta bezmaksas avīze. Problemātiska ergonomija lai acīs durās.

jtd

Pievienošosos skepsei … taču, šīs te ir tikai bildītes, jāaiziet ielūkot. Varbūt dabā tā popsa nav tik briesmīga [bet varbūt vēl briesmīgāka], taču tas, ka par ergonomiku, kā izskatās, nav domāts vispār, duras acīs pamatīgi, īpaši tā meitene uz augstā ķebļa, kas nav domāts ilgstoši nepārtrauktai lietošanai.

Esmu praktiķis, man banka nav vieta, kur satusēt, bet aiziet un max īsā laikā izdarīt to, kāpēc vispār tur esmu iegiezies, un tās visas ir ļoti nopietnas lietas [nauda taču!]. Pašlaik rindu dēļ HB manā vērtību skalā ir ļoti zemā vietā, varbūt arī tāpēc tik kritisks skats.

strēlnieku ielā

rindas ar visu dizainu jau nemazinās.. ieiet, paņem biļeti, aizej pusdienās, un nāc apakaļ vēl piecas minūtes dīvānā padirnēt.

googoo

tā ka turpinot lelles iesākto – ergonomija – vai kāc i pamēģinājis jaunajās hansenēs lietot hanzanetu??? tā jau man mīnusi šausmīgi, a tur vispār acis var izmežģīt, jo tauta salikusi jaunus skaistus lcd monitorus, a bankas softs atstāts vecais – ar mazāku izšķirtspēju. tas pat bērnam skaidrs, ka lcd monitoram var likt tikai tik pix cik viņam pašam nabagam ar ir 🙂 i ko līdz smuks apaļš galdiņš zāles vidū, ja aiz tā sēdošā būtne grozas un trinas it kā būtu tur kaila iesēdināta. nu viņa nav gatava tam interjeram, nav 🙂 it kā jau tas viss ir sīkumi, bet… Lasīt vairāk »

yoy

ieejot filiālē, pirmais iespaids, ka esi iegriezies frizētavā vai kādā tamlīdzīgā iestādē.

HB lover

nu ta nofrizēs ar Tavas finanses. kāda vaina? burkšķētājiem – citu banku atliku likām

tvnets:tvnets

izskatas tendēts uz jauniešiem, nezinu vai tikpat comfortable tur jutīsies 50 gadīgs biznesa cilvēks kas atnācis kārtot nopietnas lietas.

bet nu tā forši, something new vismaz.

katrā ziņā man liekas, ka ir nepieciešams arī attiecīgu darbinieku trennēšanu, kā jau bija tepat teikts, nu nevar tāda stīva 50 gadīga dusmīga tante stāvēt pie tāda "čillojamā galdiņa" . bet nu ja tādus vel atraktīvus jaunus darbiniekus ( nu kaut kas uz statoil pusi ? ) saliek visur, tad sanāk tāda interesanta savādāka iestāde.

bila

es itk un tā iešu uz savu Nordea, lai gan Vecrīgas filiāles ne īpaši vecais design ir šausmīgi drūms, skumjš, bēdīgs un tumšs un nezkapēc man liekas, ka meitenes tur reti mazgā matus – re kādā nozīme ir pareizam apgaismojumam…

baa – un tad jau viņām arī izskatās – ka es nemazgājumatus ?!

jurka

tas bi labais koments:))))))))

Redz

Aizejiet uz jebkuru parex filiāli, atkal sajutīsaties kā vecajā, labajā postpadomju filiālē. Ne kur piesēst, kolonnu rotondas, mramors da zoloto, apsargs ka tik nenāc tuvu.

Hanzene vismaz cenšās šajā virzienā piedomāt, apsveicami.

ma

zel, ka HB izveeleejusies aukstaakmineeto dizaina izsraadaataaju… peetot vinu sagatavoto materiaalu, tas skiet sameeraa drosmiigs, bet pavirs un iisti neatbilst tiesi sai bankai sajaa valstii. Buutu labaak neemusi vieteejos izstraadaat int dizaina koncepciju- piem. Padeelis Liinis buutu lieliski ticis galaa ar saadu uzdevumu un veel piedevaam iepuutis sajaa teelaa arii dveeseli. Tagad tik tuksh grabulis sanaacis!

Gizzzmo

iegaju, musu hanza banka, nu ta ka ar fleshu taisits 🙂 it ka interesanti, bet nu shari, neerti…..

Dace

tagad Hanzabankas filiāles izskatās pēc barčika (bāra, kur kokčiku pasūtīt) attieksme tikpat nenopietna, kā izskats, bankas darbinieki spiesti kļūt "atvērti" klientiem, kas disharmonē ar lietišķo stilu kurā viņi ietērpti. Bardaks, manuprāt, kādu var atļuties maza dzertuvīte, nevis banka.

ma

zel, ka HB izveeleejusies aukstaakmineeto dizaina izsraadaataaju… peetot vinu sagatavoto materiaalu, tas skiet sameeraa drosmiigs, bet pavirs un iisti neatbilst tiesi sai bankai sajaa valstii. Buutu labaak neemusi vieteejos izstraadaat int dizaina koncepciju- piem. Padeelis Liinis buutu lieliski ticis galaa ar saadu uzdevumu un veel piedevaam iepuutis sajaa teelaa arii dveeseli. Tagad tik tuksh grabulis sanaacis!

googoo

globalizācijas sekas. hb jau ar vairs nau gb, bet swb 🙂

Gizzzmo

iegaju, musu hanza banka, nu ta ka ar fleshu taisits 🙂 it ka interesanti, bet nu shari, neerti…..

Dace

tagad Hanzabankas filiāles izskatās pēc barčika (bāra, kur kokčiku pasūtīt) attieksme tikpat nenopietna, kā izskats, bankas darbinieki spiesti kļūt "atvērti" klientiem, kas disharmonē ar lietišķo stilu kurā viņi ietērpti. Bardaks, manuprāt, kādu var atļuties maza dzertuvīte, nevis banka.

lelle

Ņirboša popsa. Kā mazformāta bezmaksas avīze. Problemātiska ergonomija lai acīs durās.

jtd

Pievienošosos skepsei … taču, šīs te ir tikai bildītes, jāaiziet ielūkot. Varbūt dabā tā popsa nav tik briesmīga [bet varbūt vēl briesmīgāka], taču tas, ka par ergonomiku, kā izskatās, nav domāts vispār, duras acīs pamatīgi, īpaši tā meitene uz augstā ķebļa, kas nav domāts ilgstoši nepārtrauktai lietošanai.

Esmu praktiķis, man banka nav vieta, kur satusēt, bet aiziet un max īsā laikā izdarīt to, kāpēc vispār tur esmu iegiezies, un tās visas ir ļoti nopietnas lietas [nauda taču!]. Pašlaik rindu dēļ HB manā vērtību skalā ir ļoti zemā vietā, varbūt arī tāpēc tik kritisks skats.

jtd

Biju aizstaigājis. Tiešām, iespaids uz vietas ir ievērojami patīkamāks kā likās vizualizācijās. Labi materiāli, kas neatbilst bilžu plastmasīgumam. Neliels haosiņš uz vietas gan novērojams, bet citādāk – čisķeņko, akkuratņenko 🙂

strēlnieku ielā

rindas ar visu dizainu jau nemazinās.. ieiet, paņem biļeti, aizej pusdienās, un nāc apakaļ vēl piecas minūtes dīvānā padirnēt.

googoo

tā ka turpinot lelles iesākto – ergonomija – vai kāc i pamēģinājis jaunajās hansenēs lietot hanzanetu??? tā jau man mīnusi šausmīgi, a tur vispār acis var izmežģīt, jo tauta salikusi jaunus skaistus lcd monitorus, a bankas softs atstāts vecais – ar mazāku izšķirtspēju. tas pat bērnam skaidrs, ka lcd monitoram var likt tikai tik pix cik viņam pašam nabagam ar ir 🙂 i ko līdz smuks apaļš galdiņš zāles vidū, ja aiz tā sēdošā būtne grozas un trinas it kā būtu tur kaila iesēdināta. nu viņa nav gatava tam interjeram, nav 🙂 it kā jau tas viss ir sīkumi, bet… Lasīt vairāk »

yoy

ieejot filiālē, pirmais iespaids, ka esi iegriezies frizētavā vai kādā tamlīdzīgā iestādē.

HB lover

nu ta nofrizēs ar Tavas finanses. kāda vaina? burkšķētājiem – citu banku atliku likām

tvnets:tvnets

izskatas tendēts uz jauniešiem, nezinu vai tikpat comfortable tur jutīsies 50 gadīgs biznesa cilvēks kas atnācis kārtot nopietnas lietas.

bet nu tā forši, something new vismaz.

katrā ziņā man liekas, ka ir nepieciešams arī attiecīgu darbinieku trennēšanu, kā jau bija tepat teikts, nu nevar tāda stīva 50 gadīga dusmīga tante stāvēt pie tāda "čillojamā galdiņa" . bet nu ja tādus vel atraktīvus jaunus darbiniekus ( nu kaut kas uz statoil pusi ? ) saliek visur, tad sanāk tāda interesanta savādāka iestāde.

bila

es itk un tā iešu uz savu Nordea, lai gan Vecrīgas filiāles ne īpaši vecais design ir šausmīgi drūms, skumjš, bēdīgs un tumšs un nezkapēc man liekas, ka meitenes tur reti mazgā matus – re kādā nozīme ir pareizam apgaismojumam…

baa – un tad jau viņām arī izskatās – ka es nemazgājumatus ?!

jurka

tas bi labais koments:))))))))

Redz

Aizejiet uz jebkuru parex filiāli, atkal sajutīsaties kā vecajā, labajā postpadomju filiālē. Ne kur piesēst, kolonnu rotondas, mramors da zoloto, apsargs ka tik nenāc tuvu.

Hanzene vismaz cenšās šajā virzienā piedomāt, apsveicami.

28
0
Lūdzu, komentējietx