Konkursā tirgum Carnikavā, kas iepriekš daudz tika
apspriests arī A4D komentāros, par labāko atzīts NRJA priekšlikums 8 NĒĢI, kura spēks ir viengabalainībā. Izstieptā,
dinamiskā struktūra, kas vienā galā veidota kā ierasts divslīpju jumts virs
tirgus, transformējas par vienslīpju nojumi autobusu pieturai otrā galā.
8 NĒĢI paredz paralēli dzelzceļam izvietot izstieptu, dinamisku
apjomu — nojumi, kas zem viena jumta apvienotu dažādas funkcijas — tirgu un
autobusa pieturu. Izmantojot
pārvietojamus tirdzniecības paviljonus iespējams nodrošināt apjoma pielāgošanu
dažādiem īslaicīgas izmantošanas papildus scenārijiem, sākot no mākslas un
amatniecības darbu izstādēm un beidzot ar plašiem gadatirgiem.
Apbūves priekšlikuma
pilsētbūvnieciskā, arhitektoniskās kompozīcijas, funkcionālā un konstruktīvā
ideja
Pilsētbūvnieciskā
ideja — izstiepts nojumes apjoms ar noteiktu kolonu soli raksturo un
akcentē lineāro situāciju, atrodoties garenā laukumā starp ielu un dzelzceļu.
Apjomu ziņā plānotā tirgus nojume sasaucas ar tradicionālo Carnikavas viena
divu stāvu apbūvi ar divslīpu jumtu.
Arhitektoniskās
kompozīcijas ideja — tradicionālā divslīpju jumta transformācija par
vienslīpju nojumi ir piedāvājuma raksturīgākā iezīme, kas garajam apjomam
piedod dinamiku un mūsdienīgumu, tajā pašā laikā sadzīvojot ar tradīcijām —
tradicionālais jumts, ieseguma materiāls.
Funkcionālā
ideja — zem viena jumta apvienot laukumā esošās aktivitātes: tirgus
zonu ar tirdzniecības paviljoniem un letēm, autobusa galapunkta uzgaidīšanas
zonu un nepieciešamo infrastruktūru — wc, kases, preses tirdzniecības vietu un
noliktavu.
Galvenās gājēju plūsmas
no un uz staciju šķērso nojumi vai priekšlaukumu, automātiski papildinot tirgus
apmeklētāju skaitu. Pamattirdzniecības vietas plānots izvietot pārvietojamos
apjomos, tos paredzēts novietot starp nesošajām kolonām, ar tirdzniecības pusi
uz pārsegto zonu. Apjomu izvietošanas priekšrocība — to novietojumu un to
skaitu var brīvi mainīt, atkarībā no nepieciešamības, nekaitējot kopīgajam ēkas
tēlam. Inženierkomunikāciju pieslēgumi izveidojami reizē ar laukuma seguma
maiņu.
Pārvietojamo apjomu konstrukcija
paredz zem apjoma stiprinātus ritenīšus (vienā galā), kas nodrošina apjomu
pārvietošanas iespēju. Stacionārie apjomi (wc, noliktava, autobusu biļešu kase)
vizuāli neatšķiras no pārvietojamajiem. Nojumes ielas pusē rezervētas vietas
tirdzniecības furgoniem, kas iebrauc savās vietās no stāvvietas puses. Auto
stāvvietas izvietotas posmā no laukuma līdz servitūta ceļam, īslaicīgas auto
novietnes un velosipēdu novietnes — starp tirgus nojumi un Kalmju ielu.
Konstruktīvā
ideja — nesoši metāla rāmji balsta koka karkasa jumtu ar koka šindeļu
iesegumu. Koka šindeļus (skaidas) plānots gruntēt gaiši pelēkus, kas nodrošinās
krāsas nemainību laika apstākļu iedarbībā — koka skaidas dabīgā veidā ar laiku
paliks sudraboti pelēkas, un atvieglojot liekto seguma zonu ieklāšanu. Mainoties
rāmju konstrukciju formai, viena jumta plakne paliek nemainīga, tajā pašā laikā
otra plakne, izliecoties, rada āra nojumi virs autobusa pieturas.
Nesošie metāla rāmji
sašaurinoties rada pārspīlēto perspektīvu un akcentē ēkas dinamismu skatā no
iekšpuses. Pārvietojamie tirdzniecības apjomi — siltināta koka
karkasa konstrukcija ar saplākšņa ārējo apdari. Vitrīnām — stiklapaketes koka
rāmjos.
Labiekārtojuma,
apstādījumu un vides dizaina objekti
Labiekārtojums
un vides dizaina objekti — nosacītas tirdzniecības zonu (gaļa, piens, zivis
utt) robežas tiek noteiktas ar laukuma betona plākšņu dažāda ieseguma zonām, kā
arī ar «tirgus» zīmēm, kas ar zīmju un
tekstu palīdzību norāda zonu izmantojumu.
Nojumes rāmju konstrukcijas
iezīmētā galerija noslēdzas ar izgaismotu nerūsējošā tērauda strūklaku, kas
vienlaicīgi simbolizē gan Carnikavas simbolu, gan kļūst par jaunā Tirgus zīmi,
radot asociāciju ar jaunā apjoma savērpto jumtu. Tirgus zīme — vides objekts —
vertikāli pamatā stiprināta, savērpta nerūsējošā tērauda plāksne ar piktogrammu
un tekstu.
Tehniskie rādītāji
- Apbūves laukums — 780 m²
- Apbūves blīvums — 20%
- Kubatūra:
- nojume — 3415 m³
- 10x lielie paviljoni — 435 m³
- 5x mazie paviljoni — 87 m³
- Tirdzniecības vietu kopējā platība:
- plānotā — 238 m²
- maksimālā — 373 m²
- gadatirgū — 763 m²
Priecājos par talantīgo (it kā) vienkāršību. AB
Nav īsti skaidrs kā devīze korelē ar risinājumu? Tai vietā kur autobuss bīstami pietuvojas nesošajai jumta konstrukcijai ( koka?) vienmēr būs buktes. Nav īsti skaidrs kā koka šindeļu jumts atbilst ugunsdrošībai sabiedriskā vietā. Stāsts par to, ka koka šindeļa jumts pēc gruntēšanas paliks sudroboti pelēks vairāk domāts romantiski noskaņotiem cilvēkiem. Lai jumts saglabātu savu koka struktūru intensīvas autobusu kustības, ūdens tvaiku, temperatūras maiņu rezultātā, tas jāpiesūcina tā, ka pārvēršas par plastmasu – pretējā gadījumā to nāksies mainīt ik pēc 5 gadiem. Pašā galā, pie autobusa pieturas, slīpais jumts slīpa lieta vai slīpa sniega gadījumā neaizsargās no nokrišņiem nevienu, pat 2.5… Lasīt vairāk »
Nebēdā!.. kamēr sariktēsies uz būvēšanu 16 reizes koriģēs projektu, 57 reizes apcirps budžetu un beigās sanāks glīta 2slīpņu nojumīte ar skārda jumtiņu..un par nosaukumu arī aizmirsīs, klīst runas, ka jau tagad vietējie to dēvē par "Carnikavas auteni"…
ej būvē savas bloku mājas…. nekā lieka, viss ērti, funkcionāli, lēti.
Arhitektūrai jābūt arī skaistai. Manuprāt ļoti gaumīgs, nesamocīts projekts…
Vai tev kādreiz kaut kas arī būs labi? Izklausies pēc dzīves kapiķu p*sēja!
Visiem labi būs beigās – kapiņos, – mierīgi, apkārt dzied putniņi, zied skaista rāzīte u.t.t. Kamēr nodarbojamies ar publiskās telpas veidošanas pasākumiem, vienalga vai zīmējam, būvējam vai cenšamies saprast autoru domu gājienu ( tai skaitā arī šajā portālā ik pa brīdim uzrokot kādus līdz galam neizstrādātus risinājumus un mēģinot tikt skaidrībā ), – nevajadzētu ieslīgt pašapmierinātībā no sērijas "četri pirksti gaisā". Paskaties mazliet iepriekš diskusiju par Mākslas akadēmijas piebūvi, kur augstas raudzes profesionālis atbildēja uz oponentu šaubām, pārmetumiem un neskaidrībām saistībā ar realizēto projektu. Tas ka NRJA izreklamēts visos iespējamos veidos dažādos žurnālos, izdevumos un paši ( UL personā )… Lasīt vairāk »
tipiska autoosta. nekādas piejūra ciemata romatikas un mēroga.
Kādu romantiku Tu gribēji?? izcakotos jumtiņus un tornīšus?
romantika, starp citu, ir – divslīpņu gals pat ļoti varētu atgādināt apgāztas koka laivas siluetu..
… vai zārka vāku. apgāzta laiva jau neiklausās cerīgāk. bet nesmuki nav.
Manuprāt, dizains ir pat ļoti Ok! Nenoliedzami dikti modīgs. Protams veiklie triki :"brjuki , prevraschajutsja v shorti, prevraschajutsja, prevraschajutsja, brjuki v…, prevraschajutsja…." ( tiem kas tankā, citāts no Briljanta rokas), praksē tieši tā arī beidzas kā filmā ( kaut kur ,tam Miķelim ir taisnība). "…nesoši metāla rāmji balsta koka karkasa jumtu ar koka šindeļu iesegumu…", mazliet gan izskatās pēc mimikrijas( ar redzamo daļu pielāgojamies tipveida laukiem)). Starp citu kolēgas kāpēc tieši skaidu klājums, moš niedres, vai varbūt dakstiņš, vai vēl varbūt ruberoīds ar dēli, vai varbūt skārds, moš sukulenti? Vai tiešām konteksts, vai varbūt ciniska parafrāze? ārpus Ārzemēm, arī Rīgas?… Lasīt vairāk »
Kamēr izlasīju pēdējos četrus komentārus gandrīz bija jāmeklē papīra turziņa…
Kā teica Manuelle Gautranda teksti pie vizuālajiem materiāliem (rasējumi, vizualizācijas) domāti tiem, kas neko nesaprot no arhitektūras.
Diemžēl, kādam arī ar šo tekstu nepietiek un vajadzīgi vēl paskaidrojumi – kāpēc nav niedres vai dakstiņi!
Kā teica čukča savam dēlam, uzsizdams pa galdu, – "Es pats atvēršu!".
Uldim apsveikums!
Bieži vien teksti pie vizuāliem materiāliem domāti lai sapītu veselu stāstu par to, cik mēs ekoloģiski, vietējo floru un faunu izprotoši, absolūti politkorekti, veģetāriešiem draudzīgi u.t.t. Vēl jo biežāk teksti un diagrammas cenšas izpušķot piedāvātā risinājuma neizprotamo māksliniecisko vēsti, kā piemēram šajā gadījumā – 8 NĒĢI. Var jau būt ka vārds "nēģi" carnikaviešiem iekodēts zemapziņā un viņi protams kaut vai nosaukumā saskata, ko dziļi personīgi pazīstamu un balso, ka prieks vien. Bet varbūt, ka konkrētais nosaukums – 8 NĒĢI ir dzenbudisma meistara uzdevums saviem skolniekiem – koāns…Varbūt ka tās ir coca-colas reibuma izraisītas kolektīvas vīzijas pirms konkursa darbu nodošanas. Jā… Lasīt vairāk »
O, varenais Clumsy, piedod man zemes tārpam(zemes tārpiem parasti ir vārds un uzvārds, ēteriskām būtnēm protams tā nav) , ka atļāvos, Tev izraisīt kuņģa spazmas(brīnums ,ka ēteriskās būtnes cieš no gremošanas traucējumiem). 1. Dīvaina(tam kas tankā, dīvains nebūt nenozīmē slikts, parasti tas ir kaut kas atšķirīgs, dažam liekas stulbs un nejēdzīgs, dažam liekas ka tieši tas ir tas punkts uz i, cik ir bijušas sarunas ar NRJA kolektīva dalībniekiem, ka tas ir arī procesamērķis- provokācija) simbioze starp IEKŠZEMES etnogrāfijai raksturīgo jumta apdari versus tērauda rāmju kārtojumu. 2. Vai zini kāpēc etnogrāfiskā būvniecībā konkrētos apstākļos lieto to vai citu būvniecības materiālu?… Lasīt vairāk »
Īstenībā asprātīgs risnājums, apsveicu! Arī kopējais tēls un materiāli – kontekstam un vietai atbilstoši. Lubiņas – pat ļoti atbilstoša tehnoloģija savērptās plaknes izveidošanai. Autoostas aizsardzība pret nokrišņiem, protams, nebūs nekāda lielā, bet, pieņemu, tas ir autoru apzināts kompromiss lakoniskas formas un konceptuālas idejas vārdā. Cita lieta, ka tīri interesanti (lasi – stipri sarežģīti) varētu veidoties savērptās plaknes dzegas ģeometrija – ģeometriski ir tā, ka gan fasādē horizontālu apakšējo šīs dzegas šķautni, gan to balstošo stabu rindu pa asi taisnu – vienlaicīgi varētu izrādīties diezgan grūti dabūt. Celtniekiem pie realizācijas būs ko pasvīst. Citiem vārdiem sakot – tagad tā stabu rinda… Lasīt vairāk »
Protams, autoostas apmeklētājiem aizsardzība no lietus nav nekādi nepieciešama, – tie takš parastie cilvēciņi, kuri varēs stāvēt lietū un tīksmināties par šo izstrādājumu. Nav naudiņas auto, – lai tak vienreiz salīst un sāk kārtigi krāt, likt santīmu pie santīmiņa un nopirkt vismaz žiguli. Apzināts kompromiss lakoniskas formas un konceptuālas idejas vārdā – neredzu kā šis kompromiss iederas ARHITEKTŪRAS kā jēgpilnas profesijas kontekstā. Vai mēs nodarbojamies ar savu ambīciju apmierināšanu, radot aizvien jaunas un jaunas formas, aizvien sarežģītakas celtnes lai kalpotu līdzcilvēkiem, vai apmierinot savas mākslinieciskās ambīcijas ejam uz kompromisiem ar funkcionalitāti. Ir maziet atšķirība starp lubiņām un koka šindeļiem. Ja… Lasīt vairāk »
šis tirgus varēs godam sacensties ar saviem Rīgas brāļiem – tajos laikam autobuss nemaz nevar iebraukt. Kaut kāds murgs, žēl ka mērogam nav vilciens blakuss vizualizējies.
A man prieks par maniem zaķīšiem- malači! un skumji, ka cilvēki šeit vēljoprojām tik ēdās un ēdās! Gan jau arī Carnikava sarosīsies un uztaisīs sevi par pilsētu un neļaus saukt par LAUKIEM un atradīs jumta sniega šķūrētājus un nebūs vajadzības to mainīt ik pēc 5 gadiem.
Cheers NRJA
Bet vajadzēja taču tirgu nevis auto un furgonu nojumi? Ko tad tur īsti vajadzēja tajā Carnikavā?
Ir tik labi, ka dzīvē esot ēkās un ēkas redzot no ielas nedzird un neredz to, ko ēku autori un viņu draugi, nedraugi par to visu runājuši un maluši 🙂
Vienkārši (nejaukt ar prastumu) un eleganti! Skaisti. Man patīk ļoti. Sarežģītu var radīt jebkurš, bet lielākā māksla ir spēt radīt ko ļoti vienkāršu! Prieks par autoriem.
p.s. ehh, apnika lasīt komentārus, par garu un neinteresantu-paši kaut ko radījuši būtu, ne tikai ar papīra arhitektūru nodarbojušies!
vēl pēdējās stundas variet visi pielikt roku pie balsošanas! 🙂 http://www.tou…amp;Itemid=465
ALPAM/ARTAM miera nav? ar dinamisko IP palidzibu gribas pieradit ka zhurija tomer kļudijas????
Smuks Nēģis. Jauka lineāra struktūra, kas apvieno 2 funkcijas un sakārto šobrīd haotisko, bet ar šīm abām funkcijām jau piepildīto laukumu. + Muhu baznīcai piemēram lubiņas stāv jau krietnu laiku, kāpēc lai tās nestvētu šeit?
stacija + tirgus= bomzu saiets. tipiska padomju Latvijas koncepcija
izskatas diezgan neparliecinoshi .
ideja -wooow. forma -yeeee. a tur ūdens tamā izliekumā negāž lejā straumēm, ja gadās lietus ? jeb vai tur būs makana truba kas no ārmalas iebīdīsies apakšā.
Priecājos par talantīgo (it kā) vienkāršību. AB
Nav īsti skaidrs kā devīze korelē ar risinājumu? Tai vietā kur autobuss bīstami pietuvojas nesošajai jumta konstrukcijai ( koka?) vienmēr būs buktes. Nav īsti skaidrs kā koka šindeļu jumts atbilst ugunsdrošībai sabiedriskā vietā. Stāsts par to, ka koka šindeļa jumts pēc gruntēšanas paliks sudroboti pelēks vairāk domāts romantiski noskaņotiem cilvēkiem. Lai jumts saglabātu savu koka struktūru intensīvas autobusu kustības, ūdens tvaiku, temperatūras maiņu rezultātā, tas jāpiesūcina tā, ka pārvēršas par plastmasu – pretējā gadījumā to nāksies mainīt ik pēc 5 gadiem. Pašā galā, pie autobusa pieturas, slīpais jumts slīpa lieta vai slīpa sniega gadījumā neaizsargās no nokrišņiem nevienu, pat 2.5… Lasīt vairāk »
Nebēdā!.. kamēr sariktēsies uz būvēšanu 16 reizes koriģēs projektu, 57 reizes apcirps budžetu un beigās sanāks glīta 2slīpņu nojumīte ar skārda jumtiņu..un par nosaukumu arī aizmirsīs, klīst runas, ka jau tagad vietējie to dēvē par "Carnikavas auteni"…
ej būvē savas bloku mājas…. nekā lieka, viss ērti, funkcionāli, lēti.
Arhitektūrai jābūt arī skaistai. Manuprāt ļoti gaumīgs, nesamocīts projekts…
Vai tev kādreiz kaut kas arī būs labi? Izklausies pēc dzīves kapiķu p*sēja!
Visiem labi būs beigās – kapiņos, – mierīgi, apkārt dzied putniņi, zied skaista rāzīte u.t.t. Kamēr nodarbojamies ar publiskās telpas veidošanas pasākumiem, vienalga vai zīmējam, būvējam vai cenšamies saprast autoru domu gājienu ( tai skaitā arī šajā portālā ik pa brīdim uzrokot kādus līdz galam neizstrādātus risinājumus un mēģinot tikt skaidrībā ), – nevajadzētu ieslīgt pašapmierinātībā no sērijas "četri pirksti gaisā". Paskaties mazliet iepriekš diskusiju par Mākslas akadēmijas piebūvi, kur augstas raudzes profesionālis atbildēja uz oponentu šaubām, pārmetumiem un neskaidrībām saistībā ar realizēto projektu. Tas ka NRJA izreklamēts visos iespējamos veidos dažādos žurnālos, izdevumos un paši ( UL personā )… Lasīt vairāk »
tipiska autoosta. nekādas piejūra ciemata romatikas un mēroga.
Kādu romantiku Tu gribēji?? izcakotos jumtiņus un tornīšus?
romantika, starp citu, ir – divslīpņu gals pat ļoti varētu atgādināt apgāztas koka laivas siluetu..
… vai zārka vāku. apgāzta laiva jau neiklausās cerīgāk. bet nesmuki nav.
Manuprāt, dizains ir pat ļoti Ok! Nenoliedzami dikti modīgs. Protams veiklie triki :"brjuki , prevraschajutsja v shorti, prevraschajutsja, prevraschajutsja, brjuki v…, prevraschajutsja…." ( tiem kas tankā, citāts no Briljanta rokas), praksē tieši tā arī beidzas kā filmā ( kaut kur ,tam Miķelim ir taisnība). "…nesoši metāla rāmji balsta koka karkasa jumtu ar koka šindeļu iesegumu…", mazliet gan izskatās pēc mimikrijas( ar redzamo daļu pielāgojamies tipveida laukiem)). Starp citu kolēgas kāpēc tieši skaidu klājums, moš niedres, vai varbūt dakstiņš, vai vēl varbūt ruberoīds ar dēli, vai varbūt skārds, moš sukulenti? Vai tiešām konteksts, vai varbūt ciniska parafrāze? ārpus Ārzemēm, arī Rīgas?… Lasīt vairāk »
Kamēr izlasīju pēdējos četrus komentārus gandrīz bija jāmeklē papīra turziņa…
Kā teica Manuelle Gautranda teksti pie vizuālajiem materiāliem (rasējumi, vizualizācijas) domāti tiem, kas neko nesaprot no arhitektūras.
Diemžēl, kādam arī ar šo tekstu nepietiek un vajadzīgi vēl paskaidrojumi – kāpēc nav niedres vai dakstiņi!
Kā teica čukča savam dēlam, uzsizdams pa galdu, – "Es pats atvēršu!".
Uldim apsveikums!
Bieži vien teksti pie vizuāliem materiāliem domāti lai sapītu veselu stāstu par to, cik mēs ekoloģiski, vietējo floru un faunu izprotoši, absolūti politkorekti, veģetāriešiem draudzīgi u.t.t. Vēl jo biežāk teksti un diagrammas cenšas izpušķot piedāvātā risinājuma neizprotamo māksliniecisko vēsti, kā piemēram šajā gadījumā – 8 NĒĢI. Var jau būt ka vārds "nēģi" carnikaviešiem iekodēts zemapziņā un viņi protams kaut vai nosaukumā saskata, ko dziļi personīgi pazīstamu un balso, ka prieks vien. Bet varbūt, ka konkrētais nosaukums – 8 NĒĢI ir dzenbudisma meistara uzdevums saviem skolniekiem – koāns…Varbūt ka tās ir coca-colas reibuma izraisītas kolektīvas vīzijas pirms konkursa darbu nodošanas. Jā… Lasīt vairāk »
O, varenais Clumsy, piedod man zemes tārpam(zemes tārpiem parasti ir vārds un uzvārds, ēteriskām būtnēm protams tā nav) , ka atļāvos, Tev izraisīt kuņģa spazmas(brīnums ,ka ēteriskās būtnes cieš no gremošanas traucējumiem). 1. Dīvaina(tam kas tankā, dīvains nebūt nenozīmē slikts, parasti tas ir kaut kas atšķirīgs, dažam liekas stulbs un nejēdzīgs, dažam liekas ka tieši tas ir tas punkts uz i, cik ir bijušas sarunas ar NRJA kolektīva dalībniekiem, ka tas ir arī procesamērķis- provokācija) simbioze starp IEKŠZEMES etnogrāfijai raksturīgo jumta apdari versus tērauda rāmju kārtojumu. 2. Vai zini kāpēc etnogrāfiskā būvniecībā konkrētos apstākļos lieto to vai citu būvniecības materiālu?… Lasīt vairāk »
Īstenībā asprātīgs risnājums, apsveicu! Arī kopējais tēls un materiāli – kontekstam un vietai atbilstoši. Lubiņas – pat ļoti atbilstoša tehnoloģija savērptās plaknes izveidošanai. Autoostas aizsardzība pret nokrišņiem, protams, nebūs nekāda lielā, bet, pieņemu, tas ir autoru apzināts kompromiss lakoniskas formas un konceptuālas idejas vārdā. Cita lieta, ka tīri interesanti (lasi – stipri sarežģīti) varētu veidoties savērptās plaknes dzegas ģeometrija – ģeometriski ir tā, ka gan fasādē horizontālu apakšējo šīs dzegas šķautni, gan to balstošo stabu rindu pa asi taisnu – vienlaicīgi varētu izrādīties diezgan grūti dabūt. Celtniekiem pie realizācijas būs ko pasvīst. Citiem vārdiem sakot – tagad tā stabu rinda… Lasīt vairāk »
Protams, autoostas apmeklētājiem aizsardzība no lietus nav nekādi nepieciešama, – tie takš parastie cilvēciņi, kuri varēs stāvēt lietū un tīksmināties par šo izstrādājumu. Nav naudiņas auto, – lai tak vienreiz salīst un sāk kārtigi krāt, likt santīmu pie santīmiņa un nopirkt vismaz žiguli. Apzināts kompromiss lakoniskas formas un konceptuālas idejas vārdā – neredzu kā šis kompromiss iederas ARHITEKTŪRAS kā jēgpilnas profesijas kontekstā. Vai mēs nodarbojamies ar savu ambīciju apmierināšanu, radot aizvien jaunas un jaunas formas, aizvien sarežģītakas celtnes lai kalpotu līdzcilvēkiem, vai apmierinot savas mākslinieciskās ambīcijas ejam uz kompromisiem ar funkcionalitāti. Ir maziet atšķirība starp lubiņām un koka šindeļiem. Ja… Lasīt vairāk »
šis tirgus varēs godam sacensties ar saviem Rīgas brāļiem – tajos laikam autobuss nemaz nevar iebraukt. Kaut kāds murgs, žēl ka mērogam nav vilciens blakuss vizualizējies.
A man prieks par maniem zaķīšiem- malači! un skumji, ka cilvēki šeit vēljoprojām tik ēdās un ēdās! Gan jau arī Carnikava sarosīsies un uztaisīs sevi par pilsētu un neļaus saukt par LAUKIEM un atradīs jumta sniega šķūrētājus un nebūs vajadzības to mainīt ik pēc 5 gadiem.
Cheers NRJA
Bet vajadzēja taču tirgu nevis auto un furgonu nojumi? Ko tad tur īsti vajadzēja tajā Carnikavā?
Ir tik labi, ka dzīvē esot ēkās un ēkas redzot no ielas nedzird un neredz to, ko ēku autori un viņu draugi, nedraugi par to visu runājuši un maluši 🙂
Vienkārši (nejaukt ar prastumu) un eleganti! Skaisti. Man patīk ļoti. Sarežģītu var radīt jebkurš, bet lielākā māksla ir spēt radīt ko ļoti vienkāršu! Prieks par autoriem.
p.s. ehh, apnika lasīt komentārus, par garu un neinteresantu-paši kaut ko radījuši būtu, ne tikai ar papīra arhitektūru nodarbojušies!
vēl pēdējās stundas variet visi pielikt roku pie balsošanas! 🙂 http://www.tou…amp;Itemid=465
ALPAM/ARTAM miera nav? ar dinamisko IP palidzibu gribas pieradit ka zhurija tomer kļudijas????
Smuks Nēģis. Jauka lineāra struktūra, kas apvieno 2 funkcijas un sakārto šobrīd haotisko, bet ar šīm abām funkcijām jau piepildīto laukumu. + Muhu baznīcai piemēram lubiņas stāv jau krietnu laiku, kāpēc lai tās nestvētu šeit?
stacija + tirgus= bomzu saiets. tipiska padomju Latvijas koncepcija
izskatas diezgan neparliecinoshi .
ideja -wooow. forma -yeeee. a tur ūdens tamā izliekumā negāž lejā straumēm, ja gadās lietus ? jeb vai tur būs makana truba kas no ārmalas iebīdīsies apakšā.