Saņēmu e-pastu. Pieņemu, ka jūs visi tādu saņēmāt= chain-mail.Mīlu šo jaunās paaudzes familiāro casual reklāmas stiliņu (citāts= Copy-Paste):
Cien. Arhitekti, AS Wienerberger organizē braucienu uz Klaipēdu, kur Jūs varēsiet iepazīties ar objektiem no keramikas un pie reiz nedaudz atpūsties Kuršu kapā.
Novēlu jaukas brīvdienas!
Ar cieņu/Best regards,Dmitrijs GavrilovsTirdzniecības pārstāvis Latvijā/Sales representative Latvia
varbūt cien. Uģis Kaugurs arī atbild uz šāda tipa vēstulēm? 🙂
Nu jā – atvainojos par spamu, bet mani tik loti aizkustināja tā atpūtas iespēja Kuršu kapos 😉
Paldies, pievienojos aizkustinātajiem!
Kurši piekopa ugunskapus(kremēja līdz ar kapu piedevām), keramiskie izstrādājumi (tas ko ražo ,reklamē Wienerberger) arī bez uguns klātbūtnes ne kādi, tādejādi prasās pēc secinājuma – noslēguma bankets Klaipēdas krematorijā…
Apsveicu Wienerberger ar labu mārketinga triku! 🙂
(līdz šim par tādu nebiju dzirdējis)
Bez izmēģināšanas nevar būt pilnvērtīgas atziņas.